Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bahsettiğin özellikler Skyrimde de var. Tabi zamanın teknolijisiyle kısıtlı olarak. VI'da daha mükemmel bir dövüş mekaniği sunacaklarına eminim. Benim için ne zaman çıkacağı fark etmez, Bethesda işini umursayarak yapsın, gerisi zaten gelir. Skyrim gibi bir oyunun tek eksiği, bolca bulunan bugları ve yeterli ama mükemmel olmayan dövüş mekaniği ve zamanla sıkıcılaşan mağara sistemi. Grafikler zamanına göre mükemmeldi bence, şu zamanda yapacakları muazzam grafiklerle ne manzaralar çıkaracak bu canavarlar, merak etmeden edemiyorum...
Aslında Skyrim’e her ne kadar aşık olsak da bir zaman sonra düşmanlarımızın bizimle savaşma şekli, Tamriel sakinlerinin bize hitap ya da davranışları gibi konularda oyunun yapay zekasının ve mekaniklerinin aslında sığ olduğunu fark ettim o yüzden yukarıda yaptığın sorunlara yapay zekada eklenebilir.Bu yüzden yeni oyunda daha iyi, savaşırken farklı taktikler kullanan ve olaylara daha gerçekçi tepkiler veren yapay zeka istiyoruz.İstiyoruz değil mi?
 
Aslında Skyrim’e her ne kadar aşık olsak da bir zaman sonra düşmanlarımızın bizimle savaşma şekli, Tamriel sakinlerinin bize hitap ya da davranışları gibi konularda oyunun yapay zekasının ve mekaniklerinin aslında sığ olduğunu fark ettim o yüzden yukarıda yaptığın sorunlara yapay zekada eklenebilir.Bu yüzden yeni oyunda daha iyi, savaşırken farklı taktikler kullanan ve olaylara daha gerçekçi tepkiler veren yapay zeka istiyoruz.İstiyoruz değil mi?
Bu bahsettiğin konu, Skyrim fanları için en büyük problemlerden biri maalesef. Alduin kesiyorsun, hadi Alduin kestiğinden haberleri yok farzedelim, adamın gözü önünde ejder doğruyorum, ruhunu emiyorum, koca ejder bir deri bir kemik kalıyor bana dediği şey "seni bir daha buralarda görmeyim" :D
 
Skyrim’in savaş sisteminde başka oyunlardaki skiller ve ayrıntılar yok. Ama aradaki mesafeyi ayarlama, silah ve zırhın ağırlığının hareket hızı ve stamina kullanımına etkisi, silahın mesafesinin önemi gibi temel konularda skyrim diğer oyunlardan çok daha iyi.

Şuan piyasadaki oyunların %99’unda “ulan durduğun yerden vursana ne yürüyorsun adamın üstüne” diye bağırasım geliyor karakterime.

Skyrim’in en sevdiğim yönlerinden biri buydu. Kontrol tamamen bendeydi. Elimde büyük kılıç varsa aradaki mesafeyi koruyarak oynayabiliyordum. 3-4 vuruştan sonra karakterim düşmana bıçak sokacak mesafeye geldi diye geriye doğru yuvarlanmama gerek kalmıyordu. Temel konularda savaş sistemi iyiydi. İframe saçmalığına da gerek yoktu.

Vuruş hissiyatı düzelse, stamina kullanımı magicka gibi olsa (1 staminayla power attack yapılmasa) ve stamina kullanarak yapılabilen kısa bi dodge olsa bana yeter.

Oyunun crafting skilleri çok kötüydü. Oyunu onlar bozdu bence. Warrior olanlar mesafeye, staminaya falan bakmadan tek atarak ilerledi. Büyücü olanlar da ilizyonla falan uğraşmayıp sadece enchant yapıp sınırsız ateş topu atarak ilerledi.

Smithing, enchanting ve alchemy birbirini desteklemese oyunun savaş sistemi daha çok sevilirdi bence. Oyunda overpowered olmak kolay olunca stratejiyle uğraşmaya gerek kalmadı.
 
Bloodborne muazzam bir oyunmuş. Souls serisine ait hiçbir oyunu oynamamıştım kısa süren DS2 maceram dışında ama bu oyun çok başkaymış lan. O vuruş hissiyatı o atmosfer insanın içine işliyor. Oyunu daha bitiremedim. Hunisini bellediğim Micolash'ındayım daha. Komple o bölümü ve bu elemanı tasarlayan kimse ellerinden öpüyorum. Senin ben tasarlayacağın bölüm dizaynını ayrı bossunu ayrı seveyim.
 
Senin ben tasarlayacağın bölüm dizaynını ayrı bossunu ayrı seveyim.
Bölüm dizaynını sev ama boss'u sevme onların zorluk seviyesini ayarlayanın kafasına taşlar düşsün Dark souls gibi zor Boss niye yapıyorsunuz zaten o yüzden o seriyi tekrar oynayamıyorum Bloodborne'da aynı şekilde ama onun dışında dediğin gibi oyun kusursuza yakın
 
Bölüm dizaynını sev ama boss'u sevme onların zorluk seviyesini ayarlayanın kafasına taşlar düşsün Dark souls gibi zor Boss niye yapıyorsunuz zaten o yüzden o seriyi tekrar oynayamıyorum Bloodborne'da aynı şekilde ama onun dışında dediğin gibi oyun kusursuza yakın
O sevmek o sevmek değil. Oyundaki diğer bossların zorluğu ahlayıp vahlayacak kadar değil. Sadece bu karaktersizin zorluğu çok ama çok ucuz kaçıyor. Zor olsun diye mabadını bu kadar yırtmamak lazım oyun yaparken. O bölge ve bu boss böyle bir oyuna yakışmıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 16)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık