Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İnvadeden korkanın çocuğu olmaz :D Hem ben genelde invade ağırlıklı oynarım oyunu.Ds2de wretch olmuştum 100 sinner point kasarak :D
soul kaybetmek çok koymuyorda humanity kaybetmek koyuyor ya gidip farelerden yada direk humanityler den farm yapmak lazım yoruyor adamı ben ds2 nin son zamanlarına denk geldim ps4 de ben oynarken çok nadir invade yiyordum yada yerde summon sign görüyordum senin dediğin olayı da ilk defa duyuyorum wretch ne ?
 
Lichdom battlemage oynayıp beğenen var mı? Çıktığı zaman frame rate sorunundan dolayı berbat skorlar almış ama patch’lerle düzeldi deniyor.
 
soul kaybetmek çok koymuyorda humanity kaybetmek koyuyor ya gidip farelerden yada direk humanityler den farm yapmak lazım yoruyor adamı ben ds2 nin son zamanlarına denk geldim ps4 de ben oynarken çok nadir invade yiyordum yada yerde summon sign görüyordum senin dediğin olayı da ilk defa duyuyorum wretch ne ?
Ds2 de darkwraith covenantına girince invade ile kestiğin her npc ve kişi bazına bir sin(günah) point kazanıyorsun.25 olunca sinner(günahkar) oluyorsun ve blue phantomlar yani blue sentinelsler hem sana invade e geliyor hem de sen invade atınca adama yardım için summon oluyorlar.Eğer bunlara kesilirsen sin puanın bir eksiliyor.Yani 25 olup sinner olursan ve bunlar seni keserse sin puanın 24 oluyor ve sinnerlığın gidiyor.Eğer bunu 100 yaparsan wretch oluyorsun ve bu hiç bir şekilde silinmiyor,sürekli blue phantomlar sana invade e geliyor.3 4 saat boyunca aralıksız invade yediğimi bilirim ben :D
 
Monster Hunter World harika bir oyun. Oynayın, oynatın. @Monkey D. Dragon anlatsın ayrıntısını da.
Aslında oyun ne olduğunu adında anlatıyor.

Ben değil videolar konuşsun.

Mesela bu ortalama bir iyi geçen av.
(kolay gözüktüğüne bakmayın ben bu şerefsizi kesene kadar 7-8 kere öldüm)

Bu da sen yaratığı kesmeye çalışırken başka bir tane gelirse olabileceklerden bir tanesi.
(basit bir hamle hatta ben birbirine neler yapan yaratıklar gördüm)


Oyunda 16 tür silah ve bunların her birinin 30-40 farklı versyonu var. Vs

Oyun devasa bir besin zinciri sende aralarına atlıyorsun. Ama oynarken çok epic şeyler görüyorsun sıklıkla. Ben nereye düştüm ulan dediğim çok oldu.
Trex gibi bir yaratığın başka bir büyüğü boynundan tutup yerden yere vurması mı dersin.
Aynı trexe bir ejderhanın gelip önce havaya kaldırıp sonra yere bırakıp üstüne alev kusması mı dersin.
Boynuzlu devasa bir yaratığın diğerini kurduğu tuzakla kuma gömüp alt kata düşürmesi falan filan...
 
Tes VI çıkıyor, onlan alakalı konuşak.
Skyrim’in ilk başta göze batmasa da en zayıf olduğu noktalardan biri, hatta oyunun “yaşlanmasına” en büyük sebep (oyunun çıkış tarihini de unutmadan) dövüş sistemi. Çünkü oyunda dövüş sistemi yok diyebilecek durumdayız. Bu yüzden yeni oyunda melee, ranged ve caster sınıfları için başarılı bir dövüş sistemi olmasını umuyorum. Mesela Dark Souls ya da The Witcher tarzında sıyrılma, bloklama ya da savuşturma mekanikleri. Gizlilik için saklanma, siper alma, gizliliği bozmadan rakibi sessizce öldürmemizi sağlayan özel bitirici hareketler.Gibi gibi
 
Skyrim’in ilk başta göze batmasa da en zayıf olduğu noktalardan biri, hatta oyunun “yaşlanmasına” en büyük sebep (oyunun çıkış tarihini de unutmadan) dövüş sistemi. Çünkü oyunda dövüş sistemi yok diyebilecek durumdayız. Bu yüzden yeni oyunda melee, ranged ve caster sınıfları için başarılı bir dövüş sistemi olmasını umuyorum. Mesela Dark Souls ya da The Witcher tarzında sıyrılma, bloklama ya da savuşturma mekanikleri. Gizlilik için saklanma, siper alma, gizliliği bozmadan rakibi sessizce öldürmemizi sağlayan özel bitirici hareketler.Gibi gibi
Bahsettiğin özellikler Skyrimde de var. Tabi zamanın teknolijisiyle kısıtlı olarak. VI'da daha mükemmel bir dövüş mekaniği sunacaklarına eminim. Benim için ne zaman çıkacağı fark etmez, Bethesda işini umursayarak yapsın, gerisi zaten gelir. Skyrim gibi bir oyunun tek eksiği, bolca bulunan bugları ve yeterli ama mükemmel olmayan dövüş mekaniği ve zamanla sıkıcılaşan mağara sistemi. Grafikler zamanına göre mükemmeldi bence, şu zamanda yapacakları muazzam grafiklerle ne manzaralar çıkaracak bu canavarlar, merak etmeden edemiyorum...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 8)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık