Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Tartışma] Yamato Tayfaya Gelir Mi?

Sizce katılır mı?


  • Kullanılan toplam oy
    180
Sokak ağzını ben belirlemiyorum. Belki bilmiyorsundur.
Bu mantıkla hareket etseydi herkes hala görücü usulü evlenirdi, neticede kültürünü de sen belirlemiyorsun. Kimse belirlemiyor.

2020 yılında cinsiyetçi bir söylemi sırf sokak ağzı bu diye savunacak kadar koyun musun?

Uymamak senin elinde. Hangi karakterin fanısın bir de . İroniye bak.
 
Oden roger için yazıtları okumaya yaramıştı. Bizim tayfa zaten hem çoğunu buldu hem de robin var.
roger-oden ilişkisine benzer bişey olacağını sanmam. Belki bişey bulurlar ama gemide yamato neye yarar bilemiyorum.

zaten şimdiki tayfa üyelerini çizemiyor hepsi geri planda kaldı. Yamato katılırsa hem bu arcta onun rolü büyük olacaktır hem de bu arc’tan sonra yeni üye olduğundan çok yer verilecektir.

katılacakmış gibi görünüyor. Karakteri sevdim de. Ama tayfaya katılırsa diğer üyelere hepten yer verilmeyeceği için istemem. Bırakın süpernovalar, zoro, sanji falan parlasın bu arc.
 
Luffy serüveninin başlarında sanırım "10 adam toplayacağım" gibi bir şey söylemişti. Dokuzuncu adam Jinbei olduğuna göre bir kişi daha muhtemelen gelir. Yamato mu olur, Carrot mu olur yoksa başka birisi mi olur orasını bilemiyorum.

Edit: En az 10 kişiden bahsediyormuş. O zaman muhtemelen katılır.
20 sene önce olan şey... Pell de 5 tane uçan vardı demişti...
 
Tayfaya gelebilecek en iyi aday CC idi bunlar falan fasa fiso gelse ne ?gelmese ne ? Kaldi ki daha balık kafası Jinbei yeni geldi .. :artiz:
Brook'ta Franky'den hemen sonraki arc gelmişti diye hatırlıyorum. Jinbei'de aslen gecen arc katıldı ama bu arc geldi. Boyle düşününce gelme ihtimali daha bir artıyor aslında.
 
Dünkü yorumuma ek olarak şöyle bir durum da var. Bence Yamato büyük ihtimal tayfada.
Peki, neden böyle olmalı? Çünkü işler artık Shin Sekai’de değişti. Luffy’nin üstlenmesi gereken antik bir miras var ve bu miras aynı zamanda Antik Krallığın eski müttefiklerini de yanında toplamasını gerektiriyor. Yani bir Balık İnsan (Jinbe tamam) ve bir Mink (Carrot-Wanda tamam)cepte. Ancak bunun dışında tayfaya bir de Kyojin (dev)-Yôkai (capon cini)-Sora no Mono-tachi (kanatlı ırk) veyahut Kobito-zoku(cüce) lazım.
 
Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2020.
Tasarım Korsanfan V.5.5
Yukarı Çık