Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Geyik] Saçma Spoiler ve Teoriler

Spoiler fantazi ama tokadı yemiş olduğu bence bir gerçek.Buggy beyazsakaldan bahsederken rogerla denk dövüşebilen tek kişi falan diyor.Bu adam herşeyi görmüş.Garpta öyle olsaydı beyazsakalı böyle övmezdi.En azından garptanda bahsederdi ama hiç duymadık.Bana kalırsa Garp hep roger için Shiki gibi birşey oldu.Karşısına çıktı ama sürekli adamı atlattı gitti yeri geldi ayar verdi.Smoker gibi azimliydi işte öyle öyle bir bağ oluştu aralarında.Fakat tamamen denk olduğunu düşünmüyorum.Aralarında bariz bir güç farkı vardı.Beyazsakalın gücü rogera daha yakındı.
....:mincika:

Spoiler fantazi ama tokadı yemiş olduğu bence bir gerçek.Buggy beyazsakaldan bahsederken rogerla denk dövüşebilen tek kişi falan diyor.Bu adam herşeyi görmüş.Garpta öyle olsaydı beyazsakalı böyle övmezdi.En azından garptanda bahsederdi ama hiç duymadık.Bana kalırsa Garp hep roger için Shiki gibi birşey oldu.Karşısına çıktı ama sürekli adamı atlattı gitti yeri geldi ayar verdi.Smoker gibi azimliydi işte öyle öyle bir bağ oluştu aralarında.Fakat tamamen denk olduğunu düşünmüyorum.Aralarında bariz bir güç farkı vardı.Beyazsakalın gücü rogera daha yakındı.
Okuduğumdan beri düşünüyorum ne cevap vereyim diye. Aklıma cevap gelmiyor. Sen ve ben farklı mangalarımı okuyoruz anlamadım ki. Garp ve shikiyi nasıl bir tuttun oda başka bir olay zaten ... Garp yanındaki adamla beraber tek başına roger'ın peşinden giden bir adam.

Uyu sen.:(
Asıl garp uyusun :artiz: Roger diyoruz yahu roger kral oldu bu adam.Garpta diyorki şansla kral oldu.Yav he he...
Çaresiz kaldım diyecek hali yok ya işte öyle söylüyor.Nasıl peste yenilince ballı bu herif diyorsak aynı işte :D

Emre sen git Bleach falan tartış Çağdaş'la, böyle saçma şeyler yazıp adamın asabını bozma. :D
Uğramıyor bu aralar.Herhalde bleachin gidişatından çok memnun olsa gerek yazma ihtiyacı hissetmiyor :ehe:

Croco-Boy

Credit : Redon

Chapter 742 prediction repost
Title:Sorry Luffy…
P.1
Sanji:I think we lost them!
Brook:Thank God!I thought I was going to die but I am already dead!YOHOHOHOHO!
Nami:What is that?Someone is standing on the water!
Sanji:What?
Chopper:Scaryy!!!
Momonosuke:No way!You are!!!!
P.2
(flashback of Sanji and co)
Sanji: Brook! Prepare a Coup de Burst!
Kicking a cannonball down into the water, Sanji takes a hit from his cigarette.
Chopper in his human form and catches a cannonball, slinging it back behind him and throwing his arm forwards, throwing it back.
Chopper: There are almost close to 15 cannons on this side of their ship! We can’t keep holding them back!
Momonosuke looks up, at a cannonball heading right for him.
P.3
Two halfs of a cannonball fly behind him as he looks at his sword.
Nami: Momosuke! Are you alright?!
Momo: I think it’s time to show I’m a warrior. I AM A SAMURAI!
Momonosuke runs on the side of the Thousand Sunny and cuts 6 oncoming cannonballs.
Sanji: This damn kid. -smiling, throwing away his cigarette-
Sanji kicks another cannonball into an oncoming one and Skywalks up to keep on from flying into the birdsnest. (‘That’s what they call the top room of the ship right?)
Brook: Hold on tight, we’re taking off!
Chopper grabs the ropes in one hand and catches a cannonball in the other, crushing it.
P.4
The Sunny flies off, leaving a spore of plunging cannonballs in the Dressrosa water.
Tamago: They’re not that high! We can still reach them-bon!
Pekoms: Sail east!They are heading towards Zou! We’re chasing them! WE NEED CAESAR!
Tamago:I am on it.
P.5
Zoro:You fucking shit!Santoryu 1080 pound ho!!!
Pica:It is useless!You can not cut me!
Zoro:We will see about that!Ittoryu iai LION SONG OF INSTAND DEATH!!!!
The entire palace is cut in half along with Pica.
P.6
Doflamingo is using his strings to fly mid air while Luffy stretches and saves everyone.
Luffy:Zoro you overdid it!!!
Zoro:Really?
Doflamingo:You fucking shits!
Luffy:Now it is my turn to kick your ass Mingo!
Doflamingo:Just try it!
Luffy:Gomu gomu no jet pistol!
Doflamingo easily dodges it!
Luffy:Your haki is strong Mingo…Well then I better get serious!Here is my new technique!!!
P.7
Luffy:Gear…!?
Zoro:Is something wrong Luffy?
Luffy:I sense someone coming from over there with little life left in him!
Usopp:pant Pant…
Luffy,Zoro:Usopp!!!
Kinemon:Long nose!
Usopp:Sorry Luffy…

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 2)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık