Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Warner Bros. Games, AAA oyunlar yerine mobil oyunlara yönelmek istiyormuş.

Yok yani bu şirkette adam kayırma falan olsa gerek. Yoksa öteki türlü bu kadar salak saçma düşünen kişileri başa geçirmezler.
Bu şirketler Laughtale in de dediği gibi genelde iş insanları tarafından yönetiliyor.İş insanları olayın nakit akış kısmına bakar.AAA oyunun geliştirme süreci,maliyeti yüksek oluyor ve oyun tutmazsa bir şirketi batırabiliyor.Mobil oyunlar geliştirme süreci kısa,maliyet düşük tutmazsa şirket batırmaz tutarsa para kazandırır.1 tane AAA yapacağım maliyetle 100 tane mobil yonu yaparım 20 tanesi tutsa voleyi vururum diyorlar mantık bu.Yapay zekanın gelişmesi ilerleyen yıllarda oyun yapım maliyetlerini ve yapım süresini kısaltacaktır.İlerleyen yıllarda bu çok oyunculu,battle royale servis oyunu yapayım para basayım zihniyeti zamanla ortadan kalkacaktır.Ama şuan için çoğu firma hikayeli,emek,zaman ve maliyet isteyen oyunlardan kaçıyor.Neyseki hala Elden Ring,Baldurs Gate,Gow,Last of us gibi oyunlar geliyor da az da olsa oyun oynamanın tadını alıyoruz.
 
Warner Bros. Games, AAA oyunlar yerine mobil oyunlara yönelmek istiyormuş.

Yok yani bu şirkette adam kayırma falan olsa gerek. Yoksa öteki türlü bu kadar salak saçma düşünen kişileri başa geçirmezler.
bu aralar çoğu firma deck çıkarıyor. steam deck, asus rog ally, razer edge, logitech g cg, lenovo legion g, msi claw, ayeneo flip gibi daha bi sürü şey. ki zaten telefonunu deck yapıp oynayabiliyorsun. ayrıca çoğu firma cloud ile masaüstü oyunları da oynanabilir yapacak gibi. hatta sony bile çıkarıyor deck benzeri bişey. bi yönelim var, insanlar pc oyunları ile mobil oyunları ayırsın diye belli ki çift versiyon oyunlar üretilecek. bi piyasa hareketi gözetip yöneldikleri belli ama bu açıklamaları radikal yapma sebeplerini hiç anlayamadım. çok yönlü olduklarını göstermek yerine niye hep ağaç budar gibi girişiyorlar çözemiyorum. tamam küçülme bi alana yönelme şirketlerin aşırı büyümesini kontrol altına almak için iyi olsa da bu çok saçma bi açıklama şekli
 
Son düzenleme:
Divinity original sin 2yi tekrar oynamaya başladım en Zor modda girdim şimdiden 3 kez build değiştim 30.5 saat oldu hâlâ ilk actin %60 kadarını deneyimledim. BG3 zor diyenler utanır mı sanmam
 
Divinity original sin 2yi tekrar oynamaya başladım en Zor modda girdim şimdiden 3 kez build değiştim 30.5 saat oldu hâlâ ilk actin %60 kadarını deneyimledim. BG3 zor diyenler utanır mı sanmam
Bg3 te tek yapay zeka gelişiyor. Burada statlarda değiştiğinden oyun baya bir zorlaşıyor ama 30 saatte çok be olm hsafbshfabafn 2.'ye falan bitiriyorsan yani
 
Divinity original sin 2yi tekrar oynamaya başladım en Zor modda girdim şimdiden 3 kez build değiştim 30.5 saat oldu hâlâ ilk actin %60 kadarını deneyimledim. BG3 zor diyenler utanır mı sanmam
Dos2 daha kolaydı ya. Pek şansa bağlı değil o oyun. Hasarın düşmanın kalkanı kırmaya yeterse stun yiyorlar, yetmezse yemiyorlar zarla belirlenmiyor.

Lonewolf ayarsızdı bi de.
 
Bg3 te tek yapay zeka gelişiyor. Burada statlarda değiştiğinden oyun baya bir zorlaşıyor ama 30 saatte çok be olm hsafbshfabafn 2.'ye falan bitiriyorsan yani
Ya sürekli build değişiyorum birde ilk act kaçırdığım her şeyi görmek istedim. Oyun en zorda ve combat randomizer açık ana karakterim summoner summon statı 10 olmadığı sürece çöp gibi class.
 
Dos2 daha kolaydı ya. Pek şansa bağlı değil o oyun. Hasarın düşmanın kalkanı kırmaya yeterse stun yiyorlar, yetmezse yemiyorlar zarla belirlenmiyor.

Lonewolf ayarsızdı bi de.
Hasar artıyor da düşmanlar da aşırı güçleniyor bir necromancerin zombisi 100 canlı karakterime 2 atakla 112 vuruyor ve savaşta bu zombilerden 4-5 tane var onun dışında 3 tane ışınlanma büyüsü kullanabilen Ranger gibi böcekler var. Bu savaşı 10 kere kaybettim. Dos2 kolay ama bazı buildler çok geç açılıyor ve yüksek Zorluk ile combat randomizer özelliği birleşince biraz şansa bağlı oluyor combat. Her şeye rağmen combat BG3den keyifli geliyor
 
Ya sürekli build değişiyorum birde ilk act kaçırdığım her şeyi görmek istedim. Oyun en zorda ve combat randomizer açık ana karakterim summoner summon statı 10 olmadığı sürece çöp gibi class.
Gemiye ulaştıktan sonra istediğin gibi sıfırlayabiliyorsun. İlk oyun başı daha güçlü bir class seçseydin keşke ama ekibe alacağın diğer kişileri güçlü tutarak yine üstesinden gelirsin. DoS2 nin normal zorluğunda pek bir şey yok ama ayarları yükseltince harbiden kafa patlattırıyor. Bazı savaşlar bana imkansız hissettiriyordu. Bg3 güzel bir parti dağılımı ile epey kolay bir oyun. En zor modu bile basit. Daha casual yapmışlar. Düşünmeyi taktik kurmayı o kadar gerektirtmiyor
 
Hasar artıyor da düşmanlar da aşırı güçleniyor bir necromancerin zombisi 100 canlı karakterime 2 atakla 112 vuruyor ve savaşta bu zombilerden 4-5 tane var onun dışında 3 tane ışınlanma büyüsü kullanabilen Ranger gibi böcekler var. Bu savaşı 10 kere kaybettim. Dos2 kolay ama bazı buildler çok geç açılıyor ve yüksek Zorluk ile combat randomizer özelliği birleşince biraz şansa bağlı oluyor combat. Her şeye rağmen combat BG3den keyifli geliyor
Daha zevkli bence de. Skill'leri zevkliydi onun. Bir de pozisyon almanın verdiği avantaj güzeldi. Vurma ihtimalin bg gibi zara bağlı değildi.

O oyunun zorluğunu bozan 2 skill vardı. Biri görünmezlik diğeri de uncanny dodge'du sanırım. Adından emin değilim. O dodge skill'i sayesinde ok atanlar falan dokunamıyor. Düz silah vuruşlarından %95 sıyrılma ihtimali veriyordu. Görünmezlik de kalan her şeyden koruyor.

Onları kullanmıyorsan zordur belki. Ben max zorluğu sadece onlarla ve lonewolf'la oynamıştım. Basitti o yüzden. Darbe yemiyorsun onlarla. Tabi combat randomizer da yoktu bende galiba.

Görünmezlik dos2'de çok ayarsızdı diye bg3'te çoğu düşmana görünmezlik bozma vermişler.
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık