Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tahmin ettiğim gibi izlediğimiz adamlar beceremiyormuş. Mis gibi combat sistemi var ghost of tsushima’nın.

skiller, diğer stance’ler ve özellikle bombalar falan açılınca biraz fazla kolaylaşıyor. Yapay zeka mal olduğundan ve oyunda stamina olmadığından uzağa kaçıp ok atarak indirebiliyorsunuz adamları. Baya “cheese” yöntemleri var yani.
Ama aynı mantıkla baksak firecracker kullanınca sekiro da fazla kolaylaşıyordu. Bazı bossları bile karşılık verme fırsatı bırakmadan kesebiliyorduk.

çok da basit oyun değil. Max zorlukta başladım ve hoşuma gitti benim. Öldüğüm olmadı ama o yuvarlak altın şeylerle (oyunda resolve diye geçiyor) iyileşme olmasa baya ölürdüm.

zoro’nun sesi için japonca başlamıştım ama karakterlerin dudaklarıyla hiç uyumlu değil japonca. Rahatsız edecek derece kötüydü konsantre olamadım cutscene’lere. Oynayanlara ingilizce tavsiye ederim.
 
Tahmin ettiğim gibi izlediğimiz adamlar beceremiyormuş. Mis gibi combat sistemi var ghost of tsushima’nın.

skiller, diğer stance’ler ve özellikle bombalar falan açılınca biraz fazla kolaylaşıyor. Yapay zeka mal olduğundan ve oyunda stamina olmadığından uzağa kaçıp ok atarak indirebiliyorsunuz adamları. Baya “cheese” yöntemleri var yani.
Ama aynı mantıkla baksak firecracker kullanınca sekiro da fazla kolaylaşıyordu. Bazı bossları bile karşılık verme fırsatı bırakmadan kesebiliyorduk.

çok da basit oyun değil. Max zorlukta başladım ve hoşuma gitti benim. Öldüğüm olmadı ama o yuvarlak altın şeylerle (oyunda resolve diye geçiyor) iyileşme olmasa baya ölürdüm.

zoro’nun sesi için japonca başlamıştım ama karakterlerin dudaklarıyla hiç uyumlu değil japonca. Rahatsız edecek derece kötüydü konsantre olamadım cutscene’lere. Oynayanlara ingilizce tavsiye ederim.
Panda'yı izliyorum, dövüş esnasında kamera açısından dolayı rakibe odaklanmakta epey sıkıntı yaşıyor. Oyunun başlarında hedef alma fonksiyonunda bahsediliyordu, o fonksiyonu kullanmıyor sanırım o tam anlayamadım. O fonksiyonu kullandığında sen herhangi bir kamera açısı problemi yaşıyor musun?
 
Panda'yı izliyorum, dövüş esnasında kamera açısından dolayı rakibe odaklanmakta epey sıkıntı yaşıyor. Oyunun başlarında hedef alma fonksiyonunda bahsediliyordu, o fonksiyonu kullanmıyor sanırım o tam anlayamadım. O fonksiyonu kullandığında sen herhangi bir kamera açısı problemi yaşıyor musun?
Oyunun en başında (harita açılmadan önce) kamera ana karaktere fazla yakın cinematic dursun tutorial bölümleri diye. Bu yüzden rakibi parry’le arkana aldığında adam kameradan çıkıyor. Panda’ya o olmuştur belki.
eğer rakip yerine rakibin sağına soluna vuruyorsa mesafe ayarlayamadığı içindir. Rakibe kitlenme yok zaten oyunda. Batman ve spiderman gibi 4-5 kişilik kalabalığa dalınan oyunlarda ana karakterin düşmana uçmasına alıştığı için olabilir. eğer rakip senin saldırı mesafende değilse kitlenmiyor rakibe. Boş havaya vuruyor. 4-5 metre uzaktan kareye basıyordur.

kamera sorunu harita açıldıktan sonra normalleşiyor.Bi de ben ayarlardan kamera hızını da arttırdım sorun kalmadı.Default fazla yavaş
 
Buradaki sıkıntı acaba ondan mı kaynaklı oyundan mı diye merak ettim, ondan sordum.
Oyun içersinde oynarken belki sıkıntı çıkarabilir ama emin olmak için başka yayıncılardan da aynı sahneyi izlemeni öneririm. Panda referans almak için doğru bir seçim değil, zaten kendisi de iyi oynamadığının farkında olan biri.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 6)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık