Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
  1. One Piece renkli manga çevirisi konu başlığı için tıklayınız.
    Uyarıyı kapat
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Naruto (Spoiler)

'Naruto' forumunda Gümüş tarafından 13 Tem 2014 tarihinde açılan konu

  1. Sakata Gintoki carpe diem

    Sakata Gintoki (carpe diem)
    Mesaj Sayısı 6,401
    Üyelik Tarihi22 Şub 2015
    Bilmediğin ne var la?

    Yahu bi kere farklı iki evren ve aynı durumlar da değil la. Optaki tartışmayı bu evren ve durum üzerinden perçinlemeye kalkmanız ilginç geldi.

    Ayrıca adamı geri getirdi mangaka. O adam kimsenin yapamadığını yapıp gitti. Hem Narutoyla hem de Sasukeyle birlikte dövüştü ve ikisinde de ön planda o vardı. :(
     
    Son düzenleme: 19 Haz 2017
  2. Alpamis Luffy

    Alpamis (Luffy)
    Mesaj Sayısı 8,623
    Üyelik Tarihi8 Eki 2014
    Neyi yapmış kimsenin yapamadığı? :D Adamlar seri sonunda Tanrı'yı yendiler daha ne olsun la? Neyse dediğin gibi ikisi farklı evrenler zaten. Pekte önemli değil bu tartışma.:D
     
  3. Sakata Gintoki carpe diem

    Sakata Gintoki (carpe diem)
    Mesaj Sayısı 6,401
    Üyelik Tarihi22 Şub 2015
    İtachinin hayatını bi video halinde youtubeta paylaşmışlardı. Hele izle onu.

    [​IMG]
     
  4. Alpamis Luffy

    Alpamis (Luffy)
    Mesaj Sayısı 8,623
    Üyelik Tarihi8 Eki 2014
    Ben de severim adamı. Ama potansiyel mevzusu başka konu. Neyse boşver gitsin.:D
     
  5. Sakata Gintoki carpe diem

    Sakata Gintoki (carpe diem)
    Mesaj Sayısı 6,401
    Üyelik Tarihi22 Şub 2015
    Bir İtachi kolay yetişmiyor Alpacan. :D
     
  6. RedTeroR Ours Is The Fury

    RedTeroR (Ours Is The Fury)
    Mesaj Sayısı 5,029
    Üyelik Tarihi8 Ağu 2009
    Sen şimdi ciddi ciddi Naruto yada Saske'nin İtachi'den daha fazla potansiyeli olduğunu söylüyorsun bak dikkat et daha güçlü değil daha potansiyelli ?

    La hacı bırak gözünü seveyim ya :D İtachi'nin gözü Saskenin iki lvl altıyken bile kafasına vuruyordu.
     
  7. Alpamis Luffy

    Alpamis (Luffy)
    Mesaj Sayısı 8,623
    Üyelik Tarihi8 Eki 2014
    Hem daha güçlü oldular. Hem de daha potansiyelliydiler. Seçilmiş kişiler en başta.
     
  8. RedTeroR Ours Is The Fury

    RedTeroR (Ours Is The Fury)
    Mesaj Sayısı 5,029
    Üyelik Tarihi8 Ağu 2009
    Direk örnek veriyorum sana git bak Saskenin gözü ile İtachi'nin gözü arasında bir dünya fark var ama Kabotu dövüşü ortada. İtachi'nin yanında Saske bildiğin ilkokul bebesi gibi takılıyor sen kalkıp Saske şöyle oldu böyle oldu diyorsun.
     
  9. Alpamis Luffy

    Alpamis (Luffy)
    Mesaj Sayısı 8,623
    Üyelik Tarihi8 Eki 2014
    Evet zaman kavramı diye bir şey de var. İtachi Sasuke'den bu anlamda önde olabilir. Ama potansiyel kavramı farklı şeyler. Bazıları daha kolay kısa zamanda ulaşıyor bazıları zor yoldan. İtachi'nin zamanında güçlü olması ayrı bir konu. Zaten burda savunduğum kişi Sasuke'den çok Naruto. :D
     
  10. Hotarubi Mahpeyker ^^

    Hotarubi (Mahpeyker ^^)
    Mesaj Sayısı 346
    Üyelik Tarihi20 Tem 2016
    Az evvel tekrar final bölümünü izledim ve ağladım Hinatayi görünce. :agla:
     
    Son düzenleme: 2 Ağu 2017

Bu Sayfayı Paylaş

Konuyu Okuyanlar (Üye: 0, Ziyaretçi: 0)

Yukarı Çık