Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
Alpamis
Son Hareket:
17 Tem 2018 16:17
Katılım:
8 Eki 2014
Mesaj:
11,851
Alınan Beğeniler:
0
Ödül Puanları:
0

Bu Sayfayı Paylaş

Alpamis

Monkey D. Luffy

http://i.hizliresim.com/1VDJDj.png 8 Ara 2016

Alpamis üyesinin son etkinliği:
17 Tem 2018 16:17
    1. RedTeroR
      RedTeroR
      Neyse salla ya hakim bitti uzatmayacam xD
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Alpamis
        Alpamis
        Ahahaha canı istedi uykusunda öldürmek istedi. Ohooooohooooo :D:D:D:

        Luffy'nin kimlere saldırdığını bir sorgula bakalım içinde Ace'in yaptığı şerefsizliğin %1'ini bile barındıran kadarını bulabilecek misin.:D
        14 Tem 2018 15:20
      3. RedTeroR
        RedTeroR
        Ne şerefsizliği hahahahaha
        Ace zaten ben adama kafa atacam dememiş mi Shanks'a ? Sen şu yazdıklarını hiç mantık süzgecinden geçirmiyorsun heralde xD
        14 Tem 2018 15:21
      4. Alpamis
        Alpamis
        Kafa attın kafasını aldın. Bir sorgularsın bu adam beni parmağıyla bile yeniyor. Hayatımı 5 kere 20 kere bağışlamış? Çocuk musun sen? Seni sürekli bağışlayan tayfanın hayatını bağışlayan adama uykusunda bile saldırıyorsun? Sen nasıl bir adamsın? Hiç beynin yok mu?

        Ace'in tavrını 5 yaşındaki çocuk bile yapmaz. Ulan beyni olmayan hayvan bile kendisinden iyilik gördüğü adama saldırmaz.
        14 Tem 2018 15:25
    2. Master of Puppets
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Master of Puppets
        Master of Puppets
        "İyi de Luffy neredeyse olabilecek en ahlaklı korsanlardan. Tayfa öyle zaten.:)"
        "Yoo öyle değil"
        11 Tem 2018 13:50
      3. Master of Puppets
        Master of Puppets
        Yalnız yeni geyiğimiz de çıktı, Luffy Ace'i uzaktan bakmadan döver :DD WB'nin yaptığını yapar alksjdlaksjdlk
        11 Tem 2018 13:54
      4. Alpamis
        Alpamis
        Vallaha daha fazla gömmeyeceğim. Artık kıyaslamak Luffy'e ayıp etmek olur.:D
        11 Tem 2018 14:59
    3. RedTeroR
      RedTeroR
      Zoro Reis tek başına 40 yapar xD
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Alpamis
        Alpamis
        Bicakla ev kesti.) Zorlanarak da olsa.:)))
        9 Tem 2018
      3. RedTeroR
        RedTeroR
        Evi pıçağladı xD pıçağçılığı farklı bir boyuta taşıdı Reis xD
        9 Tem 2018
      4. Alpamis
        Alpamis
        Daha dur çıplak eli de gelecek.
        9 Tem 2018
    4. RedTeroR
      RedTeroR
      Çok zoruna gidiyor değil mi hahahahahaha xD
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. RedTeroR
        RedTeroR
        Gözüm senle tartışmayı kesmiyor benim hakim de tükeniyor kaçıyorum xD
        6 Tem 2018
      3. killz0ne
        killz0ne
        yok lan takılıyorum :D ace de iyidir luffyde iyidir ama sanji adamdır :D
        6 Tem 2018
      4. Alpamis
        Alpamis
        Olmadım ama işte Ferit seviyor. Kirmayacagım Feirtin kalbini.:)
        6 Tem 2018
    5. Millennium Wizard
      Millennium Wizard
      Geçmiş olsun ban olayları son dönemde arttı. :/
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Alpamis
        Alpamis
        Biliyorsun 5 yıldır forumdayım çok nadir yorumlarımda küfür olmuştur. Belki de ilklerden biriydi bu. Ama onda bile ne bir şahsa ne bir karaktere küfrettim. Küfür değildi. Cümlenin anlamını en iyi veren kelime oydu onu seçtim. Tabi o araki hararetim de etkili oldu. Şimdi bir Zoro, Sanji'yi önemsemedi demek var bir de Zoro Sanji'yi ... demek var.:S Tabiki önemsemedi yazmam forum kuralları açısından doğruydu.
        5 Tem 2018
      3. Millennium Wizard
        Millennium Wizard
        İnsan söylenmesi gereken yerde tutamıyor kendini unutuyor bazen olabilir böyle şeyler aynı anda yazıldığı için ban yediniz sanırım ondan dikkat çekti.Mop'ın duvara yazdım o gün 10 dakika geçmedi baktım ban yemişsiniz :S böyle şans olur.
        5 Tem 2018
      4. Alpamis
        Alpamis
        Ya ban yemem de sıkıntı yokta ne bileyim bir uyarı olsa direk silerdim zaten. Onu geçtim direk ban söz konusuysa bunu herkese uygula. Adam yavşak yazıyor çok mu farklı? Yavşak çok mu hafif bir kelime?
        5 Tem 2018
    6. RedTeroR
      RedTeroR
      Sidik yarışına dönmesin, bence basitçe yaptı, eğer gerilmek yada kasmak istese yerinden kalkar ileri doğru atılırdı vesaire, oturduğu yerden attı Reis xD
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Alpamis
        Alpamis
        İyi de ben kızdığım bir şey yok. Ben güç yönünden çok abartanlara karşı yorum yazdım. Onun dışında çalan müziği o sahnen gerçekleştiği tam o sıra telin tın diye çıkardığı sesi ve sonrada epik bir soğuklukla Zoro'nun hızlı bir kesişini hayal edebiliyorum. Ve her şeyiyle birlikte sahne çok iyi olmuş. Amma güç yönünden tamam seviyede.:D
        30 Haz 2018
      3. RedTeroR
        RedTeroR
        bilmem kaç yıldır adam iş yapmamış böyle bir sahnede bırak insanlar biraz konuşsun ayıp yaw valla ayıp xD
        30 Haz 2018
      4. Alpamis
        Alpamis
        Bu arc çok iş yapacak. Yardımcı oluyorum size.:D Şu hareketini bu kadar abartırsanız sonraki olacaklar için abartı kalmayacak.:D
        30 Haz 2018
    7. RedTeroR
      RedTeroR
      Senin karekterin tamamı Goku
      O iş ne olacak xD
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Alpamis
        Alpamis
        2-3 Madde ile tüm karakterini özdeşleştirdin helal olsun.:D Zaten bütün adamlar cool takılıp, karizma sözler kesip, soğuk tipler oluyorlar. Bak 3 madde de bütün 2. adamlar aynı oldu.:D
        28 Haz 2018
      3. RedTeroR
        RedTeroR
        En sağlam sahne Kaku'nun aşka gelip Robin'e laf söylemesi ve 10 saniye sonra yerde gökyüzünü izlemesidir xD Zoro Reis yapar hahahahaha
        28 Haz 2018
      4. Alpamis
        Alpamis
        Güzel sahneydi hakkını yemem.:D
        28 Haz 2018
    8. Master of Puppets
    9. NALAKA
      NALAKA
      Sen banlı mısın lan ?
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Alpamis
        Alpamis
        Ben artırdım ya.:)
        28 Haz 2018
      3. NALAKA
        NALAKA
        Alla alal
        28 Haz 2018
      4. Alpamis
        Alpamis
        He birazcık ara vereyim dedim.:D
        28 Haz 2018
    10. RedTeroR
      RedTeroR
      Tek yemişti hani hahahahahaha
      Ne oldu son yorumunda tek yemiş yazmamışsın hahahaha
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Alpamis
        Alpamis
        Harbi herkes çivi var diye yumruk atmayacak sanıyordu adam çivi mivi dinlemeden göçürmüştü.:D Ulan. Neyse beni etkileyen çok sahnesi var Reyizin.:D
        28 Haz 2018
      3. Millennium Wizard
        Millennium Wizard
        O aralar süper güçler falan yok denecek kadar azdı.Luffy meyveyi çok kullanmadan kafa göz giriyordu krieg silah kullanıyordu falan gerçekçi korsan dövüşü oluyordu işte animelerde ne kadar olursa.Tam denizin ortası korsanlık tadını iyi veriyordu.Şimdi ada kurtarmaca oynuyoruz.
        28 Haz 2018
      4. Alpamis
        Alpamis
        Ama buna yapacak bir şey yok ki. Serinin güç seviyesi artıyor. Adamlar okyanus dondruyor deprem yaratıyor felan.:S
        28 Haz 2018
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
Yukarı Çık