Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Spoiler] Genel Tartışma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğruluğu pek kesin olmasada burdan paylaşabilirmisin acaba :) En azından heyecanlanırız biraz
Al bakalım.
Ch 880 Spoilers

Pudding edits the cooks' memories and starts making the cake under Sanji's lead.
Brulee finds another mirror from which to attack the Sunny
Luffy tries to break the mirror but is stopped by Katakuri
Nami and Luffy make contact using the broken mirror shards
He tells her to break all the mirrors on board
'Hurry and break them! All of them! The enemies are coming in from that way, I can't stop them by myself! Let me focus on this one guy!'
Those on board the Sunny attempt to carry out Luffy's instructions but the situation changes.
BM gives soul to the ocean and creates a massive wave that tries to engulf the Sunny

'Hello? I'm sorry Luffy, we... might be done for.'

Görmüştüm bunu. İyi yapmışlar. ejderha Wano konseptine uygun ama son zamanlarda Kaido'nun Wano'da değil farklı bir yerde düşeceğini düşünüyorum. O yüzden Wano konseptine uygun olup olmaması önemli olmuyor. Yine de hala ihtimal dahilinde.
Kaido bence de Wano'da düşmeyecek.Önce Wano'ya gidilecek ondan sonra şu boynuzlu adada Kaido ile kapışılacak gibi geliyor.

Kaido'nun ejderha olduğuda çok konuşulduğundan acaba Oda ters köşe yapar mı diye de düşünmüyor değilim.Ama dediğin gibi ihtimal dahilinde.Bekleyip görücez...

Kaido bence de Wano'da düşmeyecek.Önce Wano'ya gidilecek ondan sonra şu boynuzlu adada Kaido ile kapışılacak gibi geliyor.

Kaido'nun ejderha olduğuda çok konuşulduğundan acaba Oda ters köşe yapar mı diye de düşünmüyor değilim.Ama dediğin gibi ihtimal dahilinde.Bekleyip görücez...
Kimera vs gibi bir şey de çıkabilir. Efsanevi bir şey bekliyorum.

Kimera vs gibi bir şey de çıkabilir. Efsanevi bir şey bekliyorum.
Şimdi baktım kimera nedir diye olabilir aslında mantıklı.100 Canavar Kaido lakabı belki de çeşitli yaratıkların güçlerini tek bir vücutta barındırmasından dolayı olabilir.Kimera'da böyle bir şeye benziyor.Onun dışında efsanevi olduğuna bende kesin gözüyle bakıyorum.Zoanlar arasında mitolojik olanlar biraz daha ön plana çıkarıldı sanki.Zoan deyince akla ilk gelen isimlerden Kaido'da da efsanevi olması mantıklı olurdu.

Al bakalım.
Ch 880 Spoilers

Pudding edits the cooks' memories and starts making the cake under Sanji's lead.
'Hurry and break them! All of them! The enemies are coming in from that way, I can't stop them by myself! Let me focus on this one guy!'
Those on board the Sunny attempt to carry out Luffy's instructions but the situation changes.
BM gives soul to the ocean and creates a massive wave that tries to engulf the Sunny

Sağolasın ODA-san

Kaido ile Oz benzerliğinin yanında Absalom ile de benzerliği kesin gibi. Absalom birçok hayvanın bedenine sahipti ve onların gücünü kullanabiliyordu.
Oda önceden gücünü düşünmüş zaten.

ya BM okyanusa ruh veriyor bu nasıl bir güçtür. WB bile böyle gösterilmedi. Hele o son cümle. Haftaya ara verirlerse yandık.

Al bakalım.
Ch 880 Spoilers

Meali ne bunun ? :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 2)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık