Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Anket] AOM En İyi Oynadığınız Tanrı, Uyguladığınız Taktikler ?

AOM En İyi Oynadığınız Tanrı ?

  • Zeus

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Hades

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Poisedon

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Isıs

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Set

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Odin

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Thor

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Oranos

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Kronos

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Gaia

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    3
Zamanında böyle müthiş bir oyun vardı. En iyi stratejiyi kurabildiğiniz, oynayabildiğiniz Tanrıyı sorayım dedim.


YUNAN TANRILARI

ZEUS





Zeus'un minör tanrıları; İkinci çağa geçerken seçilebilen ara tanrılar Athena ve Hermes üçüncü çağa geçerken Apollo ve Dyonysus 4.Çağa geçerken seçilebilen ara tanrılar ise Hephaistos ve Heradır. Zeus'un en belirgin özelliği tapma gücünü hızlandırması ve şimsek'in sınırının 100 değil 200 olmasıdır ki bu büyük bir avantajdır. Piyadeleri hızlı çıkar hızlı gelişir ve çok güçlüdür özellike son seviyede çıkan Myrmidonlar dan bir uçan bir kaçan kurtulur oyundaki en güçlü piyade birimlerinden olarak gösterilir. Zeus'un oyunun en başında olan büyüsü Şimşek'tir. Bu özellik özellikle Titanlara karşı kullanılması tavsiye edilir tek kullanımlık olan bu özellik bir yaratığa 700 Hasar verir.


HADES





Hades'in minör tanrıları; ikinci çağa geçerken Athena ve Ares üçüncü çağa geçerken Afrodit ve Apollo üçüncü çağa geçerken Hephaistos ve Artemis'tir. Hades'in en belirgin özelliği binalarının diğer Yunan tanrılarına göre daha güçlü olmasıdır ve ok atan binalar daha fazla hasar verir bu özellikle savunma sevenler için Hades'i güzel bir seçim olarak gözükür. Hades'in en güçlü birimi son çağda çıkan okçu Gesthrabetler'dir. Bu okçular oyundaki tartışmasız en güçlü okçulardır piyadelere ve binalar karşı korkunç etkisi vardır. Hades'in bir diğer özelliği ise ölen askerlerin Shade olarak geri gelmesidir başlangıçtaki özelliği tower centeri koruyan dört ok atan heykelin dikilmesidir.


POSEIDON





Posseidon'ın ara tanrıları; ikinci çağa geçerken Ares ve Hermes üçüncü çağa geçerken Dyonysus ve Afrodit dördüncü çağa geçerken Hephaistos ve Artemis'dir. Posseidon'un en belirgin özelliği binaları yıkılırken binanın boyutuna göre 2 ile 5 arası militia'ların çıkmasıdır. Başlangıçta denizleri keşfetmek için bir saldırı kabileyeti olmayan deniz atı verilir ölse bile yeniden çıkar ücretsizdir. Posseidon'un en güçlü birimi en son seviye de kendi kalesinden çıkan atlılardır. Bu atlılar oyunun en güçlü suvari birimidir. Ahırlarıda buna bağlı olarak diğer tanrılara göre daha ucuzdur. Başlangıçta ki büyüsü hayvanları kendisine çekmeye yarayan taştır.


MISIR TANRILARI

ISIS





Isıs'in ara tanrıları; ikinci çağa geçerken Bast ve Anubis üçüncü çağa geçerken Hathor ve Nephyts dördüncü çağa geçerken de Osiris ve Thoth'dur. Isıs'in en belirgin özelliği ana evlerinin fazladan 3 popilasyon getirmesidir. Bir diğer özelliği ve Isıs'i güçlü kılan özellik ise heykel diktiği yerlere büyü yapılmasını engeller bu özellik sayesinde arkadan ani bir saldırıyla yıkılma ihtimaliniz düşer. Etrafı aydınlatmaya yarayan obelskler diğer Mısır tanrılarına göre daha ucuzdur. Başlangıtaki özelliği altın üretimini 1 dakikalığana hızlanmasını sağlar.


RA




Ra'nın ara tanrıları; ikinci çağa geçerken Bast ve Ptah ücüncü çağa geçerken Hathor ve Sekhmet son çağa geçerken de Horus ve Osiris'dir. En belirgin özelliği heykellerinin diğer Mısır tanrılarına göre daha ucuzdur. Diğer birimlere göre süvari, rahip ve firavunları daha güçlüdür. Başlangıta ki özelliği yağmur yağdırmasıdır bu özellik önemli bir avantajdır kendisi ve diğer oyuncuların üretimini artırır eğer en çok tarla sizdeyse et üretiminiz korkunç derecede artar.


SET





Set'in ara tanrıları; ikinci çağa geçerken Ptah ve Anubis, üçüncü çağa geçerken Sekhmet ve Nephyts son çağa geçerken de Horus ve Thoth'dur. En belirgin özelliği rahipler ve firavunlar tarafından hayvanları kendi tarafına çekerek düşmanlarına saldırtabilmesidir. Bir diğer önemli özelliği ise okçu ve taş atan birimlerin aşırı hızlı üretilmesidir ve bu savunmada kolaylık sağlar. Başlangıçta ki özelliği belli bir süreliğine haritanın istediği yerini görebilmesidir.


İSKANDİNAV TANRILARI

ODIN





Odin'in ara tanrıları; ikinci çağa geçerken Freyja ve Heimdall üçüncü çağa geçerken Skadi ve Njord son çağa geçerken de Tyr-Baldr'dır. Odin'in en belirgin özelliği daha hızlı avlanıp insan türünden olan askerlerin canlarının otomatik olarak dolmasıdır. Ayrıca binalarının canı diğer İskandinav tanrılarına göre daha fazladır. Tapınak yapıldığında iki tane saldırı gücü olmayan temel amacı keşif olan kargalar verir öldümü yeniden canlanlanır. Başlangıçta ki özelliği av alanındaki hayvanların katlanmasını sağlayan av partisi özelliğidir.


THOR




Thor'un ara tanrıları; ikinci çağa geçerken Forseti ve Freyja üçüncü çağa geçerken; Bragi ve Skadi son çağa geçerken de Tyr ve Baldr'dır. Thor'un en belirgin özelliği her seviyede zırh geliştirme yapılabilmesidir ki eğer yeterli paranız varsa bu müthiş bir avantaj sağlar. Cüceler diğer İskandinav tanrılarına göre daha ucuzdur ve bu cüceler korkunç derecede hızla altın toplar. Özelliği ise altın madeni çıkartabilmesidir ki bu başınız sıkıştığınızda çok işe yarar.


LOKI





Loki'nin ara tanrıları; ikinci çağa geçerken Forseti ve Heimdall üçüncü çağa geçerken Bragi ve Njord son çağa geçerken de Tyr ve Hell'dir. Loki'nin en belirgin özelliği tapınaktan çıkan canavarlar'ın çok hızlı çıkması ve daha az şimşek istemesidir. Bu korkunç bir avantajdır ve seavş meydanında rakiplerinize zor anlar yaşatmanızı sağlar. Diğer özellikleri ise öküz arabalarının hızlı çıkması ama buna mukabil canlarının az olması ayrıca longhouse birimleri daha hızlı çıkar. Özelliği ise ajan büyüsüdür. Bu büyüyü bir düşman birliğine yaptığımız zaman onun gördüğü alanları sizde görürsünüz.

ATLANTİS TANRILARI

ORANOS




Oranos'un ara tanrılar; ikinci çağa geçerken .Oceanus ve Prometheus üçüncü çağa geçerken Theia ve Hyperion son çağa geçerken de Helios ve Hekate'dır. Oranos'un en belirgin özelliği oyunun başında bütün yerleşimleri göstermesidir bu sayede daha hızlı ana ev yapılır bir diğer özelliği ise gök geçidi sayesinde askerlerin ışınlabilmesidir ki bu Oranos kullanan oyunculara büyük avantaj sağlar. Oranos'un başlangıçtaki özelliği şok dalgasıdır bu özellikle düşman birlikleri bir süre hareket edemez bu özellik 3 keredir.


KRONOS




Kronos'un ara tanrıları; ikinci çağa geçerken Leto ve Prometheus üçüncü çağa geçerken Rheia ve Hyperion son çağa geçerken de Helios ve Atlas'dır. En belirgin özelliği binalarını ışınlatabilmesidir ki bu özellik hız konusunda büyük avantaj sağlar. Ayrıca mistik birimler ve kuşatma aletleri diğer tanrılara göre daha ucuzdur. Özelliği ise bir binayı havaya uçurmasıdır bu özellik 3 kereliğe mahsustur.


GAIA




Gaia'nın ara tanrıları; ikininci çağa geçerken Oceanus ve Leto üçüncü çağa geçerken Rheia ve Theia son çağa geçerken de Hekate ve Atlas'dır. Gaia'nın en belirgin özelliği binaların ve canlıların kendi kendine rejaranosyon yapmasıdır. Bir diğer özelliği ise balık tekneleri ve karavan gibi ekenomik nesnelerin ucuz olmasıdır. Tower yaptımı etrafinda yeşil bir alan olur ve bu bölgeye düşman bina yapamaz. Gaia'nın özelliği ağaçlık bölge deki ağaçları artırmasıdır bu sayede oyuncu odun sıkıntısı çekmez.

(Bilgiler Alıntıdır)
 
Kronos'u al, dağ yolu üzerine 20 tane ince kule suru çek, Titan gücünü aç, gelen düşmanın üzerine meteor yağdır ve oyunu kazan. Oynayanı varsa hala gelsin de üzeyim.
 
Tam hatırlamıyorum ama galiba Ra'ydı. Hızlıca titan evi kurup büyülerle adamın kurmaya başladığı haberi gelir gelmez, rakibin titan evini yıkıyordum. Büyüleri sisli yere de atılabiliyordu.
 
Lokiye ek bir not düşeyim. O tapınaktan ve büyük kalelerden çıkan ellerinde balyoz olan heromsu adamlar savaş meydanındayken arada rastgele bir yaratık çıkarıyor (Troll, boru üfleyen, valkyre, devler vs..). Bu sadece lokiye ait galiba diğer norse tanrılarında böyle bir şey göremedim. Bu Lokinin en büyük özelliği bence. Onun dışında oyunu ilginç kılan o mistik yapısı. Çok iyi bir strateji oyunu değil ama efsane bir mitoloji oyunudur. Mitolojiyi bu kadar içselleştirmiş bir oyun daha görmedim ben. Hikayesi ile her şeyiyle bir başyapıt. Ama aynısını titanlar için söyleyemeyeceğim. Atlantis tanrıları geldikten sonra oyunun o kurgusu bir anda değişti gibi geldi bana. Hele o titan çıkarma muhabbeti filan hiç olmamış.

Taktiğime gelecek olursak, norse tanrıları derdim. Savaş odaklı oynamayı sevmem ama norseların inanılmaz bir yapı inşa etme olayı var. Bir asker bile yeri geldiğinde çok iş yapıyor. Norseların savaşçıları kötü olsa da hızlı bir savaş taktiğiyle yenemeyeceği tanrı yok. Ama diğer tanrıların gelişmesine müsade etmemesi gerekir yoksa yunan tanrıları filan ezer geçer. Norselar ile oynayacaksanız hızlı bir saldırı gerçekleştirmek şart ve saldırı gerçekleştirdiğiniz her yere binalar dikerek gitmek lazım :D Her yere gerekirse sur çekip sağlama almak lazım. Ama oynaması yorucudur :|
 
Bu tanrıların hepsini de oynamışlığım var ama uzun yıllar geçti hatırlamıyorum. Bunun bide TİTAN olanı var oda güzeldi TİTAN çıkartabiliyordun.
 

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık