Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
Wbrggrdrlfy
Son Hareket:
15 Haz 2019 23:51
Katılım:
6 Nis 2019
Mesaj:
2,703
Alınan Beğeniler:
0
Ödül Puanları:
0
Cinsiyet:
Erkek
Doğumgünü:
16 Tem 1998 (Yaş: 20)

Bu Sayfayı Paylaş

Wbrggrdrlfy

Üye, Erkek, 20

Fazla tevazunun sonu Vasat insandan nasihat dinlemektir. -İbn'i Haldun. 1 May 2019

Wbrggrdrlfy üyesinin son etkinliği:
15 Haz 2019 23:51
    1. RedTeroR
      RedTeroR
      Dalga geçemezsin falan da demiyorum keyfin bilir tabi ama bari yaptığın şeyi, yapmamışsın gibi dile getirme. Benim 10 yorumumdan 9'u dalga zaten ama dalga geçtiğime de sonradan geçmiyorum demiyorum.
      1. Wbrggrdrlfy
        Wbrggrdrlfy
        Dalga geçmissem eğer özür dilerim. Ben orda sadece "şaka" olarak bir mesaj atmıştım ama sen "Kardeşim böyle bir mesaj atiyorsun,sevmiyorum atma" desen ben zaten böyle mesajlar atmam. Ama eğer kendi içinden beni engellemek geliyorsa lütfen engelle.
        Tekrardan özür dilerim.
        9 Haz 2019
    2. RedTeroR
      RedTeroR
      Kardeşim hem dalga geçiyorsun, sonra geçtiğin dalgalardan sıkılınca da yanlış anladın diyorsun. Ne sen benim yorumlarıma katlanmak zorundasın nede ben senin.

      Seni yanlış anladım diye engellediğimi düşünmüyorum şahsen bir kişi hariç kimseyi engellemişliğim de yoktur.
      1. Wbrggrdrlfy
        Wbrggrdrlfy
        Burda benim hatam var haklısın. Hatami kabul ediyorum.
        9 Haz 2019
      2. RedTeroR
        RedTeroR
        Sıkıntı yok, ben dalga geçmeyi de benimle dalga geçilmesini de severim sadece işin dalga olduğunu bilmem lazım... Neyse fazla tepki verdim kusura bakma.

        İnsanlar arasındaki şakalaşma samimiyet ve zamanla oluyor bu durum bizde oluşmadığından böyle olabilir. Çok da önemli değil zaten.
        9 Haz 2019
      3. Wbrggrdrlfy
        Wbrggrdrlfy
        Kimseyle "engellik" bir durumum olsun istemezdim/istemem tartışma platformlarında, ama saygıyı aşacak şeyler yapmışsam gereken şeyide yapmaniz sizin doğal hakkınızdır. Sadece tekrar böyle mesajlar gormeyeceginize size temenni edebilirim.
        9 Haz 2019
    3. Eric Cartman
      Eric Cartman
      Her zaman tozutabilme potansiyeline sahip bir üyedir. :/
      1. Wbrggrdrlfy
        Wbrggrdrlfy
        Ya sorma cidden öyle. Fanlik onu baska dunyaya sevk etmis.
        2 Haz 2019
      2. Eric Cartman
        Eric Cartman
        Boooooşşşş
        2 Haz 2019
    4. Res
      Res
      Yürü be.
      1. Wbrggrdrlfy
        Wbrggrdrlfy
        Bu kadarıda abarti bence.
        23 May 2019
    5. Master of Puppets
      Master of Puppets
      Senin nick ne demek birader
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Wbrggrdrlfy
        Wbrggrdrlfy
        Yanlış anlaşılmadığıma sevindim :) Çok yerde boyle yanlış anlaşıldığım için cok dikkat ediyorum birader :D
        2 May 2019
      3. Master of Puppets
        Master of Puppets
        Valla ben de aynı dertten müzdaribim, derdini anlıyorum birader (:
        2 May 2019
      4. Wbrggrdrlfy
        Wbrggrdrlfy
        Ya birde yanlış anlayan insanin şu konuyu sürdürmesi tahammül edilecek bir şey değil.
        2 May 2019
    6. Wbrggrdrlfy
      Wbrggrdrlfy
      Fazla tevazunun sonu Vasat insandan nasihat dinlemektir. -İbn'i Haldun.
    7. Alpamis
      Alpamis
      En adaletli yorum bu olurdu.:D
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Wbrggrdrlfy
        Wbrggrdrlfy
        Bir düşunceye bir yumruk yiyordu hocam ;D Kabul etmek gerekirs ben fazla küçümsedim bizim luffyi. Ama bu savaşta Kaido üstünlük kurup alma seviyesine gelip alamassa çok tartışırız hocam bu konuyu bilesin :D
        12 Nis 2019
      3. Alpamis
        Alpamis
        Vallaha Kaido'nun zarar aldığını görmek bile yeterli.:D
        13 Nis 2019
      4. Wbrggrdrlfy
        Wbrggrdrlfy
        Kaido G4 yediği halde hiç birşey olmamış gibi ayağa kalktığını biliyoruz. Sizce Kaido orada hasar yedi mi tartışılır. Bu arada Hayırlı Sabahlar dilerim :)
        13 Nis 2019
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Hakkında

    Cinsiyet:
    Erkek
    Doğumgünü:
    16 Tem 1998 (Yaş: 20)
Yukarı Çık