Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
Tilqi_Gin
Son Hareket:
22 Nis 2018 23:31
Katılım:
21 Eki 2016
Mesaj:
1,508
Alınan Beğeniler:
0
Ödül Puanları:
0
Cinsiyet:
Erkek
Doğumgünü:
5 Mar 1996 (Yaş: 22)

Bu Sayfayı Paylaş

Tilqi_Gin

Tai'shar Malkier!, Erkek, 22

Dovie'andi se tovya sagain 20 Mar 2018

Tilqi_Gin üyesinin son etkinliği:
22 Nis 2018 23:31
    1. twei
      twei
      Bi sıkıntı vermedin la, özür dilenecek bişey yok ama yine de eyvallah. Sıkıntı verdiysem sen kusura bakma.

      Ray'den alıntı dediğim 597, Luffy ile yemek yedikleri yer. Hepsini çalıştırmak sana daha büyük potansiyel verir dediği yer.
    2. kuroashi.no.sanji1993
      kuroashi.no.sanji1993
      Canım sıkkın :/ Açım yemeğin pişmesini bekliyorum. Sular da kesik.
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Tilqi_Gin
        Tilqi_Gin
        Sular bizim orada da kesilmişti iki hafta önce falan. Bir de dedikleri saatten sonra 5 saat uzattılar. Bizde de sıkıntı olmuştu.
        26 Mar 2018
      3. kuroashi.no.sanji1993
        kuroashi.no.sanji1993
        Bir de ben açken çok sinirli oluyorum yav :/ Alındıysan kusura bakma.
        26 Mar 2018
      4. Tilqi_Gin
        Tilqi_Gin
        Yok yahu ne alınacağım. Sıkıntı yok.
        26 Mar 2018
    3. Tilqi_Gin
      Tilqi_Gin
      Dovie'andi se tovya sagain
    4. Alpamis
      Alpamis
      Neyse bro boşver. Benim kafamdaki şeyler farklı. Tam da anlatamıyorum sana. Baştan beri bir atmosfer oluştu aramızda onu kıramıyoruz.:D
      1. Tilqi_Gin
        Tilqi_Gin
        Wano arcta görüşmek üzere o zaman. Wano'da anlaşabiliriz. O zamana kadar meydan savaşı yok. Tabi arada çatışmalar olabilir.
        11 Mar 2018
      2. Alpamis
        Alpamis
        Benim için bir kesinlik yok. Katakuri şu an için bana göre favori en güçlü sağ kol. Wano'da Luffy şu gücüyle bir sağ kol ile dövüşüpte bu kadar zorlanırsa kabul ederim tabi. Ama bundan sonra sağ kollar ile dövüştürmez Mangaka onu. Sana ne kadar saçma geliyorsa gelsin gelişim süreci, bir şekilde ilerletiyor işte Mangaka.
        11 Mar 2018
    5. Chaos Bringer
      Chaos Bringer
    6. Alcatraz
      Alcatraz
      oo foxy'nin doğum günüymüş. dgko.
      1. Tilqi_Gin
        Tilqi_Gin
        Çok teşekkürler. Ayrıca Sadichan'ın doğum günü. Acaba Oda bize ne anlatmak istiyor? Elime alıp da vurayım mı kırbacı?
        5 Mar 2018
      2. Alcatraz
        Alcatraz
        Oda senin aşk hayatından çok çekeceğini anlatmak istiyor galiba. :D
        5 Mar 2018
    7. Kenshin
      Kenshin
      Hacı konulara yazdıklarının %90 ına katılıyorumdur eyw :) ben birilerine cevap yazmaya üşeniyorum sen benim yerime de hallediyorsun sağolasın :D
      1. Tilqi_Gin
        Tilqi_Gin
        Teşekkür ederim. Sen de yaz arkadaş , zaten az kişiyiz:D. Arada +1 falan yaz en azından.
        5 Mar 2018
    8. Chaos Bringer
      Chaos Bringer
      Avatarı görünce ciddiye alamıyorum. Ne kadar duracak bu.
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Tilqi_Gin
        Tilqi_Gin
        Ben bie kendimi ciddiye alamıyorum.
        1 Mar 2018
      3. Chaos Bringer
        Chaos Bringer
        Ben sana Elendil olurum. Daha tahmin ve iddia kaybetmedim şurda, sen evi arabayı bana bas bundan sonra.
        1 Mar 2018
      4. Tilqi_Gin
        Tilqi_Gin
        Ben bir daha Luffy aleyhine girer miyim? Tövbe. Mihawk konuları gelecek yakında. Onda tuttururum büyük ihtimal.
        1 Mar 2018
    9. Chaos Bringer
      Chaos Bringer
      İçimdeki temiz çocuğu domdom kurşunu ile vurdular. Discord da bozdular beni
      1. Tilqi_Gin
        Tilqi_Gin
        Hemen basıyorum orayı, adres ver.
        27 Şub 2018
      2. Tilqi_Gin
        Tilqi_Gin
        Bir gelemedim şu discorda
        27 Şub 2018
    10. amaneden
      amaneden
      Amma titriyon he çevirinin falan üzerine
      1. Tilqi_Gin
        Tilqi_Gin
        Çok kritik yerlere baktım, karakter tanıtımı, bölüm ismi, önemli sözler falan. Cümle cümle incelersem ölürüm yani. Zaten baştan başladım renkliye, yavaş yavaş bakına bakına okuyorum.
        27 Şub 2018
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Hakkında

    Cinsiyet:
    Erkek
    Doğumgünü:
    5 Mar 1996 (Yaş: 22)
Yukarı Çık