Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Uyarıyı kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz. Üyelik ile ilgili soru ve sorunlarınız için "Facebook" sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
Sir Crocodile
Son Hareket:
23 May 2019 02:23
Katılım:
17 Mar 2015
Mesaj:
8,753
Alınan Beğeniler:
0
Ödül Puanları:
0
Cinsiyet:
Erkek
Şehir:
Samsun

Bu Sayfayı Paylaş

Sir Crocodile

Sabaku no Ō, Erkek, Şehir: Samsun

Sir Crocodile üyesinin son etkinliği:
23 May 2019 02:23
    1. Zenzou
      Zenzou
      pis feeder
      1. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        Kendi profiline yazacaktin heralde karıştırdın!
        23 Nis 2019
    2. Jiso
      Jiso
      Lan Subekine ö ne anlatıyorsun. Boş yapma yeni konu açacam bak Alabasta felan çok önemli artık bir gelir bakarsın.
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Jiso
        Jiso
        Sus ya senin ki gene kapakta mapakta çıktı.. Gözün, gönlün açıldı Dofy sama ne zaman çıkacak kim bilir? :(
        21 Nis 2019
      3. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        Koffy'nin kelleyi kopartacak bu kutsallar. Dua et Crocodile gitsin kurtarsın Dofu yoksa ruhuna bir fatiha okursun artık :D

        Şaka bir yana Mangaka çok çiziyor Croc'u yakında olayların içine dahil eder haberini alırız bir yerden. :D
        21 Nis 2019
      4. Jiso
        Jiso
        Croco bence Wano sonu kesin çıkar ya da öyle olmasa bile Oda eğer ara ara başka olayları çizerse devrimcilerin muhabbeti gibi gösterebilir .
        21 Nis 2019
    3. kuroashi.no.sanji1993
      kuroashi.no.sanji1993
      Ryuuuumaaaa
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. kuroashi.no.sanji1993
        kuroashi.no.sanji1993
        Aynen :D Dof az daha ikiye bölüyordu onu :D
        Güçlü dersin anlarım da KK, Yonko üstü falan saçma :D
        23 Mar 2019
      3. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        Bir de her şeyi tek başına yapmış da adada ki diğer herkes kahve içiyormuş gibi yorumların gelmesine ne demeli... :D
        23 Mar 2019
      4. kuroashi.no.sanji1993
        kuroashi.no.sanji1993
        Gaz veriyorlardır belki yürü koçum Ryuma diye :D
        23 Mar 2019
    4. Kuzan
      Kuzan
      Engellenenler listesi artmaya başladı emo yandık ya.
      1. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        Hayır Wano'yu kaptırmadı diye övüyorlar. WB Balık adam adasına bir bayrak dikiyor bunların dediklerinin hepsini 1 sözüyle yapıyor ama bunlar kadar övülmüyor şaka gibi. :D
        21 Mar 2019
      2. Kuzan
        Kuzan
        Yok oğlum işin ucunda Kılıç varsa, kıytırık bir barakayı korusa bile adam Yonko üstü oluyor.
        21 Mar 2019
      3. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        1 sene bu gazla tartışma sürer artık. :D
        21 Mar 2019
    5. Zenzou
      Zenzou
      Genel tartışma okunmaz olmuş :/ Yıldıramamışsınız zoro fanlarını :S
      1. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        Yıldırmaya uğraşmıyorum ki daha doğrusu hiç uğraşmıyorum. :D
        7 Mar 2019
    6. carpe d. em
      1. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        Ban yeni açıldı kim ne yazmış dedim sen miydin? :D

        Bu arada kaşınıyorsun :/
        15 Şub 2019
    7. Jiso
      Jiso
      Kanka diziyi ilk girdiği zamanlar çok iyiydi. Yani bir işe yarıyordu .. o sezondan sona 2 sezon felan gene iyi idare etti sonra yıl olmuş 2019 bu Cass emekli memurlar gibi aynı hiç bir şey yapamyor beceriksiz nasıl anlatayım bizim chopper işte :D
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Jiso
        Jiso
        Takılmak dedin ben işin yolunu buldum genel tartışmaya girip laf atıp çıkıcam çok eğlenceli ... :D
        6 Şub 2019
      3. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        Bazıları deliriyor çok üzerilerine gitme. :D
        6 Şub 2019
      4. Jiso
        Jiso
        Umrumdışılar valla :D
        6 Şub 2019
    8. Charlotte Linlin
      Charlotte Linlin
      La Twei'ye bir şey yazdım. Alta seni de etiketlemeyi denedim. Olmadı. Iki üç kere daha denedim. Yine olmadı. Nazara inanmayan ben inanmaya başlayacağım. Film İzleme Kulübünde herkesi etiketleyebiliyorum diye nazar değirdin bana. :oleyo2:
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Charlotte Linlin
        Charlotte Linlin
        Ayıp ayıp, bari nezaketen senin hakkında konuşmamalıyım demek ki deyip, arkamdan sürekli konuş. O da yok, sen direkt yüzüme söylüyorsun. Olmuyor yani böyle. :D
        22 Oca 2019
      3. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        Biz ne dersek insanların yüzüne deriz. Arkasından konuşmak bize yakışmaz :D

        Bizim de kötü yanımız bu heralde. :)
        22 Oca 2019
      4. Charlotte Linlin
        22 Oca 2019
    9. serimu
      serimu
      Hey Croco-boy, what's up man?
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        Iyi yav nasil gitsin bizim hayat standart bir noktada ilerliyor. Bakalim bir kaç yapmak istediğim var olursa artik. :)

        Fazla yatma lan alişkanlik yapar. iyi geziyorsun son zamanlarda hayat sana güzel :D
        19 Oca 2019
      3. serimu
        serimu
        Bugün yediğim hurmalar yarın tırmalayacak. Şimdiden okulum 1 dönem uzadı bile. Senin iş, askerlik durumu ne durumda?
        22 Oca 2019
      4. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        İş sıkıntıya girdi benim iyice bu gidişle o mesleği yapmayacağım gibi.
        Bir kaç kilo verip astsubaylık sınavına girmeyi düşünüyorum bir taraftan da askerlik tecilli şuan. Onu bozdurup askere gidip orada sınava giresim var bir yanda. Düşünüyorum diyelim şimdilik tam karar vermedim :)

        1 dönemse bir şey olmaz verirsin sağlıkta problem olmasında gerisi pek önemli değil :)
        22 Oca 2019
    10. Chaos Bringer
      Chaos Bringer
      Çok yakışmışsınız. Sonunda pasifini buldun vay be. <3
      1. Önceki yorumları görüntüle...
      2. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        Lan ibne misiniz birden sayfayı bir güncelledim 10 bildirim gelmiş. Noluyonuz lan :D
        11 Oca 2019
      3. GeorgeRMartin
        GeorgeRMartin
        Lan napalım tehlikeli sulara girmişssin biz de nota verek dedik :D
        11 Oca 2019
      4. Sir Crocodile
        Sir Crocodile
        Olum konuyu oralara çektiniz ya sizden her bi bok beklenir. :D
        11 Oca 2019
  • Yükleniyor...
  • Hakkında

    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Samsun
Yukarı Çık