Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Ace kullanıcısının son içeriği

  1. Ace

    [Anket] En Güçlü İmparator Sağ Kolu

    Katakulli diyorum. Karasakal tarafı tırt ama bire bir savaşta yetenekli kişiler çıkar. Shanks tarafı da Karasakal tarzı çıkar. Ayrıca konusu açılmışken Shanks tarafı gerçekten çok güçlü olmalı. Domuz iştahlı BB tayfası şimdiye kadar ciddi bir zarar vermediği için böyle bir çıkarım yapabilirim...
  2. Ace

    [Spoiler] Bölüm Yıldızları (991)

    X Drake'i seçtim çoğu kişi gibi. Luffy onu da kabul edecek ama ilk fırsatta kaçacağını düşünüyorum. Belki emir alıp kalmayı da seçebilir . Ne olursa olsun Denizcileri bırakmaz .
  3. Ace

    [Anket] Tayfadaki En Acıklı Hikaye

    Brook'un hikayesini acıklı bulmuyorum. Ölümü biraz duygusal olmuştu ama korsan gibi yaşadı korsan gibi öldü diyebilirim. Ayrıca hikayesi mutlu sonla bitmiş olacak. Ben Robin'i seçtim. Küçücük bir kız çocuğunun ailesi ve tanıdığı herkes gözünün önünde savaş sanatıyla yok ediliyor. Başka birisinin...
  4. Ace

    [Spoiler] 990: Tek Kişilik Ordu

    Bu halleriyle kazanacaklarsa Luffy zaten Yonkou üstü bir güçte olmalı :D
  5. Ace

    Dök İçini Rahatla

    Pes edersen bunun cevabını öğrenemeyeceksin. Açıkçası kız arkadaşımdan ayrıldığımdan beri mutsuzum ve aynı duyguları paylaşıyorum seninle. Ama hayata tek açıdan bakmak doğru değil. Bunu yapmak benim için de zor. İçimden ağlıyorum . Hayatı sorgulamaya gerek yok. Güzelliklerin birisi de bizi bulur...
  6. Ace

    One Piece 989

    Teşekkürler
  7. Ace

    Selamlar yumruk kardeşim benim :D

    Selamlar yumruk kardeşim benim :D
  8. Ace

    [Spoiler] 988: Beklettiğim İçin Üzgünüm

    Bu nasıl bölümdü ? Bm yine hafızayı kaybedecek herhalde . Franky tekledi ve bu olay çok saçmaydı. Bunca yıl bu kadın mı yonkouluk yapmış yani ? Sanji sağ kurtulursa ki kurtulacak bu demek oluyor ki Kaido'nun Canavar korsanları komple tırt . Her türlü bizim tayfa kazanacak o belli oldu bu...
  9. Ace

    Dök İçini Rahatla

    Kariyer yapacak sevgilimden ayrıldım. Kariyerine engel olsam içim yanardı. Yurt dışı sevgisinden bir vazgeçemedi . Lanet olsun.
  10. Ace

    [Anket] En Vasıfsız Tayfa

    Hikayedeki tema ile konuları uyduramadığı için Bm diyen çok olmuş. Haksız sayılmazlar Oda olayları böyle kurgularsa normaldir. Ben Baraque ile Kalp dedim.
  11. Ace

    [Anket] Dudu vs Perihan

    Dudu fenadır. Dudu pusu falan atar bir şey yapar hallederi Perihanı :D
  12. Ace

    [Spoiler] 987: Sadık Uşaklar

    Bana sormamışsın ama güzel soru sormuşsun. Bence birleştirecek. Zaten güçlense bile bir anda ortaya çıkartıyor. G2 G3 G4 çoğu durumda son anda kullanmıştı ama yeterli olmamışlardı. Yani Kaido'ya karşı kullanır ama asıl hasarı G4 e de ekleyip vurunca verir.
  13. Ace

    [Spoiler] 987: Sadık Uşaklar

    Bennde görmemiştim tekrar okuyunca gördüm.
Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2020.
Tasarım Korsanfan V.5.5
Yukarı Çık