Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

Oyun Dünyamız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
God of War’ın ilk 3 oyunu oyunu kendi dönemlerinin en iyi oyunuydu.Ama 3 oyunda birbirinin grafik olarak geliştirilmiş kopyası gibiydiler.
Ama bu son oyun devrim olmuş GOW için.İlk oyunlarda oynanış içine çekerken bu son oyunda direk hikaye içine çekiyor.Oynanış ilk başlarda sıkıntı yaşatsada sonradan kavranabilen zorlukta.Kratos ve oğlunun karakter gelişimlerini her oynayışta hissediyorsunuz.2 tane silah ile efsane yetenek ağacı,geliştirme ve oynanış sunmuşlar.
 
Yalnız Fallout 4’un toplam görev sayısı değil nw’yi Fallout 3’ü bile geçemez. Harita ölçek olarak daha büyük ama, aslında Fallout 3 ve NW kadar geniş ve dolu değil. Görev sayısı belki onları adet olarak geçsede yapı olarak geçemez. Fallout 4 teknik anlamda diğer Bethesda oyunlarına göre iyi. Hani ilk defa silah ve meele hissi bu kadar toktu. Yeni GOW’un tonla iyi yaptığı şey var ve bu yüzden eskisine olan özlemi silip attı. Fallout 4’un yaptığı tek iyi şey tokluk onu da kendi içersinde değerlendirirsek iyi. Fakat insanlar hala deli gibi eski Fallout oyunlarına özlem duyuyor. Mesela Skyrim’i sevmem ama, insanlara Oblivion’u unutturacak kadar güçlüydü Skyrim. Galiba Fallout 4’e atmışıncı saatim falandı. Birden kendime “ben bunu neden oynuyorum” diye sordum. Kapattım sildim. Sonra Fallout 3’ü kurdum hiçbir soru sormadan 70 saat oynadım. Sonra aynısı NW için yaptım ve yine aynı sonuç.

Fallout 4, Bethesda içerisindeki en zayıf iş. O saçma 76’yla beraber.

Gow 4 saydığım sebeplerden dolayı eski oyunları sevenler burun kıvırsa da gow kendince çok iyi olduğundan sevdirdi kendini.
fallout 4 eski fanlarını hayal kırıklığına uğratan bi oyun düşündüğümde en başta geliyor. Onu örnek verme sebebim buydu. Ama onu da seven geniş kitle var. Ben de survival zorluğu değiştirdiklerinde sevdim. RPG olarak zayıf ama güzel bi open world survival oldu en azından.
______
benim niye sevdiğime gelirsek:

görevler haritayı gezmek için bahane zaten. Hiçbir görevle alakası olmayan yerlere gitmek, taşıma limitinden dolayı boş bi kulübeye çevreden topladıklarını depolamak, bi settler’a tüm zırh ve silahları verip onu başka settlement’a yollayarak eşyaları kolaydan taşımak, settler’ları giydirip o ekipmanla haritanın öbür ucuna yollamak ve güvenli olur diye onlarla beraber gitmek falan baya eğlenceliydi benim için. Biyerde görev varsa oraya nasıl hangi yoldan gideceğimi hesaplıyordum, ona göre sayarak mermi ve yiyecek alıyordum hep (merminin de ağırlığı var). Her settlement’ta küçük depolarım vardı zaten. Hangisinde mola vereceğim, uyuyacağım falan belliydi bi göreve giderken. Bazı binaların tepelerinde misil ve sniper’ım vardı (kaybolmuyor). Ordan geçerken üşenmeden çıkıp kontrol ediyordum genellikle tehlikeli olan bölgeleri. Haritayı ezberledim o zorlukta oynarken. Oyunu bıraktığımda komple haritayı fethetmiş hissi verdi bana. Heryerde giydirdiğim, eline silah verdiğim settler’lar yaşıyor, kazandırdıkları parayla en pahalı mermileri acımadan kullanıyorum, istediğimde yardıma geliyorlar ve haketmiştim hepsini.

yani kısacası fallout 4’te diyalog berbattı ama sevdim yine de. Bana sorarsan o oyunun en büyük hatası settlement’lardı. Onları hazır yapsalar, hepsinde isimli npc’ler olsa ve görev verseler, biz para ve malzeme verdikçe hazır upgrade’lerle büyüseler daha çok sevilirdi. Kimse haklı olarak sıfırdan hepsine settlement tasarlamakla uğraşmak istemedi. Ben bi kere yaptım onu sadece. Her açılankarakterde uğraşılmaz.

F 76 çöp zaten. Ona bişey demiyorum. Denemedim bile.

İnsanların eski falloutlara olan açlığı var o belli zaten. Outer worlds onun sayesinde sattı baya. Hala düzgün rpg’ler yapılıyor olsa o kadar küçük oyun satmazdı o kadar. Ben de o açlıkla aldım ve pişman oldum. Sıkıldım demiyim de verdiğim paraya değmedi.
 
Gow 4 saydığım sebeplerden dolayı eski oyunları sevenler burun kıvırsa da gow kendince çok iyi olduğundan sevdirdi kendini.
fallout 4 eski fanlarını hayal kırıklığına uğratan bi oyun düşündüğümde en başta geliyor. Onu örnek verme sebebim buydu. Ama onu da seven geniş kitle var. Ben de survival zorluğu değiştirdiklerinde sevdim. RPG olarak zayıf ama güzel bi open world survival oldu en azından.
______
benim niye sevdiğime gelirsek:

görevler haritayı gezmek için bahane zaten. Hiçbir görevle alakası olmayan yerlere gitmek, taşıma limitinden dolayı boş bi kulübeye çevreden topladıklarını depolamak, bi settler’a tüm zırh ve silahları verip onu başka settlement’a yollayarak eşyaları kolaydan taşımak, settler’ları giydirip o ekipmanla haritanın öbür ucuna yollamak ve güvenli olur diye onlarla beraber gitmek falan baya eğlenceliydi benim için. Biyerde görev varsa oraya nasıl hangi yoldan gideceğimi hesaplıyordum, ona göre sayarak mermi ve yiyecek alıyordum hep (merminin de ağırlığı var). Her settlement’ta küçük depolarım vardı zaten. Hangisinde mola vereceğim, uyuyacağım falan belliydi bi göreve giderken. Bazı binaların tepelerinde misil ve sniper’ım vardı (kaybolmuyor). Ordan geçerken üşenmeden çıkıp kontrol ediyordum genellikle tehlikeli olan bölgeleri. Haritayı ezberledim o zorlukta oynarken. Oyunu bıraktığımda komple haritayı fethetmiş hissi verdi bana. Heryerde giydirdiğim, eline silah verdiğim settler’lar yaşıyor, kazandırdıkları parayla en pahalı mermileri acımadan kullanıyorum, istediğimde yardıma geliyorlar ve haketmiştim hepsini.

yani kısacası fallout 4’te diyalog berbattı ama sevdim yine de. Bana sorarsan o oyunun en büyük hatası settlement’lardı. Onları hazır yapsalar, hepsinde isimli npc’ler olsa ve görev verseler, biz para ve malzeme verdikçe hazır upgrade’lerle büyüseler daha çok sevilirdi. Kimse haklı olarak sıfırdan hepsine settlement tasarlamakla uğraşmak istemedi. Ben bi kere yaptım onu sadece. Her açılankarakterde uğraşılmaz.

F 76 çöp zaten. Ona bişey demiyorum. Denemedim bile.

İnsanların eski falloutlara olan açlığı var o belli zaten. Outer worlds onun sayesinde sattı baya. Hala düzgün rpg’ler yapılıyor olsa o kadar küçük oyun satmazdı o kadar. Ben de o açlıkla aldım ve pişman oldum. Sıkıldım demiyim de verdiğim paraya değmedi.
Bethesda artık her oyunu yarım çıkarıp çıkarıp modculara bırakıyor resmen. Modcular tamamlıyor oyunu desek yeridir The elder ve yeni Fallout falan çıktığında biz senaryo koymadık siz tamamlayın onuda diyecekler yakında bu gidişle. Taslağı çıkartsınlar sadece motor ile geri kalan senaryo, skill, npc ve diyalogları falan modcular halletsin 2 3 yıl.
 
@Meradorn

Yeni elder çöp olur zaten. Skyrim 2011’de bile çağdışı gibiydi ama açık harita diye kabul edildi. Fallout 4’te tepki yediler. 76 ise son 2 neslin çöpü ilan edildi. Starfields’tan anlaşılır ama sonraki elder’dan pek umudum yok benim.

fallout 4’ü ben sevdim ama adamların oyunu o şekilde yapmadıkları belli. Ben survival oyunu gibi oynayınca sevdim sadece. Bethesda’ya kalsa Koş, npc’den dungeon yeri öğren, dengeon’ı temizleyip npc’ye dön. Adamların rpg anlayışı bu.
 

Üye silindi 1004

fallout 4 eski fanlarını hayal kırıklığına uğratan bi oyun düşündüğümde en başta geliyor. Onu örnek verme sebebim buydu. Ama onu da seven geniş kitle var. Ben de survival zorluğu değiştirdiklerinde sevdim. RPG olarak zayıf ama güzel bi open world survival oldu en azından.
Survival Open World oyunların ekmeğini yemek istemişler zaten. Tüm sıkıntı bununla başlıyor. Skyrim’e DLC olarak getirmişlerdi Survival içerik. Sırf ekmeğini yiyebilmek için. Fakat hesaba katmadıkları bir şey vardı. Survival Open World isteyen adam taş gibi Minecraft oynuyor. Dayz oynuyor. Lone Dark oynuyor ya da Forest oynuyor. En olmadı bu türü ağababası Stalker’ı oynuyor. Hani sen gidip kendi kitleni satarak Survival oyuncu kitlesine yavşarsan sonucu bu olur. Yeni bir kitle kazandılar ama, eski kitlenin tepkisini topladılar. Üstüne 76 geldi tek attı zaten. 76 tam bir Dayz çakması zaten. Şaka gibi. Aslında Battle Royal yapmak istemişler fakat Fallout buna uygun olmayınca Dayz konseptini çakmışlar.

Outer Worlds gibi sıkıcı bir oyunu ayıla bayıla oynamak yüzünde kaldık işte. Adamlar baya rezil oldu.
 
Şimdi bana bunun tadını başka hangi oyun verecek?
Ahaha doğru tahmin etmişim. :/ Şansını diğer iki oyunla deneyeceksin üstadım.

Muhtemelen oynamışsındır ama Mass Effect serisi ve Dragon Age'i tavsiye ediyorum. Witcher'dan aldığım hazzı verebilen nadir oyunlardandır ikisi de.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 3)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık