Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
  1. One Piece 860 Türkçe İndir
    Duyuruyu Kapat
  2. Hasır Şapka Korsanları'nın Arkeoloğu Nico Robin Tıkla-Oku
    Duyuruyu Kapat
  3. Okumadan Geçmeyin: Korsanfan Deyimleri Sözlüğü Tıkla-Oku
    Duyuruyu Kapat
  4. One Piece Dünyası Zaman Çizelgesi İçin Tıklayınız
    Duyuruyu Kapat
Duyuruyu Kapat
Sayın ziyaretçi, Korsan Fan'a hoş geldiniz. Forumumuzdaki konulara yorum yazmak, muhabbetlere katılmak ve forumumuza paylaşımlarınızla katkıda bulunmak için "Şimdi üye ol!" butonuna tıklayarak kayıt olunuz.

[Film] One Piece Film Gold [2016]

'Haberler' forumunda hdbfresh tarafından 27 Ağustos 2015 tarihinde açılan konu

Etiketler:
?

Filmi nasıl buldunuz ?

  1. Çok iyi

    6.8%
  2. İyi

    15.9%
  3. Orta

    36.4%
  4. Kötü

    29.5%
  5. Çok kötü

    11.4%
  1. Cavitq11 Joker

    Cavitq11 (Joker)
    Mesaj Sayısı 1,306
    Üyelik Tarihi12 Ağustos 2015
    Bence filmlerde eski karakterlerin hayatlarını falan anlatması lazım çok boş filmler yapıyorlar haksızmıyım ?

    Çünkü mangada çizmeyecek çoğu şeyi.
     
  2. T1T4N Üye

    T1T4N (Üye)
    Mesaj Sayısı 2,978
    Üyelik Tarihi13 Temmuz 2009
    Bende bunu diyorum işte 14. filme gelmişiz.
    Roger olsun Shanks olsun WB olsun Ace olsun az biraz diğer yerlere odankansa daha iyi filmler çıkabilir. Millet sırf G4'u görmek için izleyecek ha başka bir şey değil.
    Yada işte bu tarz yarışlardan hoşlanıyorsan [ 6. Film veya Foxy arc gibi ]
     
    Son düzenleme: 25 Mart 2016
  3. Edwar D. Newgate Site Yetkilisi

    Edwar D. Newgate (Site Yetkilisi)
    Mesaj Sayısı 908
    Üyelik Tarihi4 Aralık 2015
    Yani insan bi rogerın dönemini ayrıntılı bir şekilde 2-3 ova yapar
     
  4. arcadia Kai Kairos

    arcadia (Kai Kairos)
    Mesaj Sayısı 1,256
    Üyelik Tarihi6 Aralık 2014
    şimdi filmde kalkıp g4'ü süper yapacaklar ve ben o gün söveceğim.
     
  5. twei askere gittim gelirim herhalde lan xd

    twei (askere gittim gelirim herhalde lan xd)
    Mesaj Sayısı 3,527
    Üyelik Tarihi21 Mart 2014
    G4 olmayabilir filmde. Olması mı olmaması mı iyi bilemedim :D
     
  6. januusta Üye

    januusta (Üye)
    Mesaj Sayısı 9
    Üyelik Tarihi28 Aralık 2014
    Film ayın 7 sinde bir de bize düşene kadar ooooooo bari güzel yapsınlar da değsin diyecem. Film japon yapımından çok hollywood kokuyor sanki. Genelde arkadaşlık dayanışma bkz yüceltilir o tema da giderdi. Las vegas a çevirmişler pazarlama hamlesiyle dünyaya. Filmin one piece in özüne uymadığını düşünüyorum illaki kötü olur diye değil ama garip bir konseptle girdiler hayırlısı
     
  7. arcadia Kai Kairos

    arcadia (Kai Kairos)
    Mesaj Sayısı 1,256
    Üyelik Tarihi6 Aralık 2014
    Hayır görüntüler iyi olursa gerçekten küfür edeceğim. Z filmindeki koka boya gibi duruyor sırıtmıyor hiç, normal koka sanki demir kaplama gibi. Yine görüntüler iyi olursa üzerine g4 de gelir ve iyi olursa hak ederler küfürü. Çünkü bu adamlar aslında yapabiliyora gelir.
     
  8. twei askere gittim gelirim herhalde lan xd

    twei (askere gittim gelirim herhalde lan xd)
    Mesaj Sayısı 3,527
    Üyelik Tarihi21 Mart 2014
    Yapabilirler zaten de çok uyuşuk herifler. Mesela ben son anime bölümünün sadece kkg kısmına bakmıştım. Meğer öncesinde G4'e geçiş animasyonunu yeniden yapmak yerine ilk kullandıklarını aynen eklemişler :D

    Kokanın Z filminde kullanımı fena değildi ama mangada demir kaplama gibi görünmesinin nedeni kaplanan yerin özelliklerini kaybettirmeden hatta daha yoğun şekilde göstermek sanırım. İstese sadece koyu gri falan bişeyler kullanıp ton olarak gösterirdi ama belli ki güce ve forma gönderme var. Tabi pürüzsüz bi yüzey gibi görünmese daha iyi olabilirdi gibi bilemedim :D
     
  9. arcadia Kai Kairos

    arcadia (Kai Kairos)
    Mesaj Sayısı 1,256
    Üyelik Tarihi6 Aralık 2014
    çalışma şartlarının ağırlığından bahsediliyor da bir tek bunlara mı ağır sanki bu iş. Yüksek ihtimal en ucuza bunlar yapıyor, sinema filminde de film tutulsun diye görüntü kasıyorlar. Adamlar yaptığı işi sevmiyor kısacası. G4 lü bölümü izledim ve kusuyordum az kalsın iğrenç ötesiydi KKG kısmına da forumda paylaşılan videodan baktım o da rezildi. Animede abartılıyor işte bu demir kaplama. Terminatör gibi duruyor herif. Bir de morumsu bir kaplamanın üzerine kırmızı çizgiler. Tam çingen işi. Animatörler mangaka ile fikir alış-verişinde bulunsa böyle olmaz zaten. Asıl uyuşukluk malum kişide.
     
  10. hdbfresh Co Admin Site Yetkilisi

    hdbfresh (Co Admin)
    Mesaj Sayısı 2,734
    Üyelik Tarihi1 Mayıs 2013
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     

Bu Sayfayı Paylaş

Konuya Bakanlar (Üye: 0, Ziyaretçi: 0)

Yukarı Çık