Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

[Spoiler] CP-0 Aegis'in Gücü

Tutar mi ?


  • Kullanılan toplam oy
    75
Tutabilecek bir konu hancock teorin güzelmiş bende öyle düşünüyorum zaten kardeşleri dönüşüm geçirdi ben hancock unluffylerin denizcilerle girceği bi savaşta luffy nin yanında kullancağını düşünüyorum
 
Germa 66'dan daha güçlü bir ekiptir muhtemelen. Ceasar şuradaki 3 herifi görünce bile gözleri dışarı fırlıyor. Robin terler içinde '' şşşt '' diyor Ussop'a. Law onların tehlikeli olduğunu onaylıyor.

Bu ekibin en güçsüzleri bile 300 küsür milyonluk adamlardan daha güçlüdür.

Öyleki Pekoms 1 kurşunla aşağı uçup yuvarlanırken, cp0 üyesi kafasına kurşun yiyor '' Tık '' işlemiyor adama, sağlamlar yani baya.

Bu arc sonu Zoro ve Sanji 1 milyar üstü ödüllere ulaşırlarsa ( King veya Quenn ile eşleştiklerinde ) . Cp0'ın bize rakip olma ihtimalleri kalmayacaktır.

Ama dediğim gibi üyeleri germa 66'dan güçlüdür. Rob Lucci 2 yıl sonraki haliyle İchiji'ye falan tek atacak seviyede olabilir yani. Kaku bile epey güçlenmiş gözüküyor. Germa 66 üyelerini yenecek seviyededir muhtemelen şuan.

Tabiki bunlar bu seviyeye yükselmiş olsada, bizim tayfa şu arctan sonra coşup gidecek çok daha üst seviyelerde olacaklardır.İşin özü tayfaya rakip olma ihtimalleri yok.
 
Germa 66'dan daha güçlü bir ekiptir muhtemelen. Ceasar şuradaki 3 herifi görünce bile gözleri dışarı fırlıyor. Robin terler içinde '' şşşt '' diyor Ussop'a. Law onların tehlikeli olduğunu onaylıyor.

Bu ekibin en güçsüzleri bile 300 küsür milyonluk adamlardan daha güçlüdür.

Öyleki Pekoms 1 kurşunla aşağı uçup yuvarlanırken, cp0 üyesi kafasına kurşun yiyor '' Tık '' işlemiyor adama, sağlamlar yani baya.

Bu arc sonu Zoro ve Sanji 1 milyar üstü ödüllere ulaşırlarsa ( King veya Quenn ile eşleştiklerinde ) . Cp0'ın bize rakip olma ihtimalleri kalmayacaktır.

Ama dediğim gibi üyeleri germa 66'dan güçlüdür. Rob Lucci 2 yıl sonraki haliyle İchiji'ye falan tek atacak seviyede olabilir yani. Kaku bile epey güçlenmiş gözüküyor. Germa 66 üyelerini yenecek seviyededir muhtemelen şuan.

Tabiki bunlar bu seviyeye yükselmiş olsada, bizim tayfa şu arctan sonra coşup gidecek çok daha üst seviyelerde olacaklardır.İşin özü tayfaya rakip olma ihtimalleri yok.
Kaku'yu nerede gormustuk 2 y sonra ?
 
Forumun etkisi mi bilmiyorum ama Lucci cp0 lideri diye aklımda kalmış. Nerede geçti bu bilgi?

Wikide de öyle bir şey yok. Mangada da yok. SBS falanda mı geçti vivre card falan. :/
 
Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2020.
Tasarım Korsanfan V.5.5
Yukarı Çık