Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Korsanfan.Com - One Piece Türkiye
Neler yeni

864 Spoiler Metin ve Resimleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ch. 864 The Plan to Massacre the Whole Vinsmoke Family

Brook rips off his mask and shows his true identity, surprising Big Mom
Pudding faces Sanji and no matter how many times she attempts to shoot him, he dodges every single shot.

Pudding: "This is a big shock, isn't it!? Are you disappointed!? Rest easy, you are already a dead man! Just like the countless people I have deceived!"

Sanji: "Even me, Pudding-chan?"

Pudding begins to waver, but Daifuku arrives to assist her.

3rd son of the Charlotte Family (Minister of Beans)
Charlotte Daifuku (Hoya Hoya no Mi - Lamp Human)

When Daifuku rubs his own body, his belt buckle opens and a genie appears out of it.
Sanji confronts the genie.

Bege holds down Luffy.
Luffy struggles, but this is all part of the act. He whispers into Luffy's ear the current state of things.

Pedro is currently facing off with Oven.

4th son of the Charlotte Family (Minister of Browned food)*
Charlotte Oven (Netsu Netsu no Mi - Intense Heat Human)

Pedro is in a hard fight with Oven releasing an intense heat from his body.

The Vinsmoke family have been completely restrained with candy and have guns aimed at them. Judge struggles and states that this was not what was promised.
At the same time, the children other than Reiju accept death while acting nonchalant.

Judge: "My whole life and all the things I have! They've all been to enact my revenge against the countries of the North Blue! I've devoted it all to restoring the Germa Empire, Big Mom! Say something, Big Mom!"

He attempts to get her attention while tears run down his face, but Big Mom has become caught up in another "accident" and has completely stiffened up.

Brook offers to show Big Mom the broken picture again.
Katakuri approaches him with a pale face.
Convinced that Katakuri has seen a future with a serious incident, Bege executes Brook's plan and begins the operation. He gives the order for all the alliance members to put in their earplugs.

Katakuri: "Bege! Kill Straw Hat at once!"
Bege: "I refuse. You can only see into the near future. Other than that, everyone has an equal privilege to change the future!"

End

T/N: I don't know what to translate this as. Google こんがり

Translation By: @Zoro4Prez2016
Source: 2ch

864 Vinsmokeları katletme planı

Brook maskesini çıkarıp kendini gösteriyor ve Bigmom ı şaşırtıyor.
Pudding Sanjiyi kaç kere vurmaya çalışsa da her seferinde ıskalıyor.

Pudding:Şok oldun değil mi ? Hayal kırıklığına mı uğradın ? Hadi rahatla sen sadece ölü bi adamsın.Kandırdığım diğer adamlar gibi.
Sanji: Ben bile mi Pudding-chan?

Pudding tereddüte düşmeye başlıyor, ama Daifuku yardıma geliyor.

Charlotte ailesinin 3. oğlu Charlotte Daifuku (Fasulye Bakanı)(Hoya Hoya No Mi meyvesi var-Lamba adam)
Daifuku vucudunu ovmaya başlıyor ve belindeki kemerin tokasından CİN ortaya cıkıyor ve Sanjiyle Cin karşı karşıya geliyor.

Bege Luffy yi zapt ediyor.Luffy bu sırada kaçmaya çalısıyor ama bunların hepsi planın bi parçası bu sırada Bege luffy nin kulağına bişeyler fısıldıyor.

Pedro Oven le dövüşüyor bu sırada
4. Oğul Charlotte Oven(Netsu Netsu no Mİ-Yoğun Sıcaklık meyvesi)(Bence bildiğin fırın)
Pedro baya zorlanıyor Oven e karşı çünkü Oven vücudundan sıcak bi ısı yayıyor.

Vinsmoke ailesinin etrafı şekerler tarafından çevrilmiş ve silahlarını Vinsmokelere çevirmişler.Judge dövüşürken söz verdiğiniz bu değildi diyor.
Reiju dışındakiler soğukkanlılıkla ölümü kabul ediyor bu sırada.

Judge:Tüm hayatım ve sahip olduğum hersey! Herşeyim Kuzey mavideki ülkelerden intikam almak içindi.Herşeyimi Germa İmparatorluğu kurmak için verdim, Bigmom! Birşey söyle Bigmom!

Judge gözünden yaşlar akarken Bigmom ın dikkatini çekmeye çalışıyor, ama Bigmom o sırada başka bi kazadan ötürü Buz kesmiş durumda.

Brook Bİgmom a kırılmış fotoğrafı tekrar göstermeyi öneriyor.
Katakuri solgun bir yüzle Brook a yaklaşıyor.
Katakuri ilerde ciddi bir olayın olacağını görüyor,Bege Brook un planını başlatıyor ve tüm müttefiklere kulak tıpaçlarını takmasını söylüyor.

Katakuri; Bege! Hasır Şapkayı öldür!
Bege: Reddediyorum sen sadece yakın bi geleceği görebiliyorsun.Ondan sonrası herkes eşit özellikte geleceği değiştirebilir!

SON!

Çeviri: Ben(Her türlü hatada Dm den yazın)

Note: Spoilers are leaked early due to Golden Week holidays in Japan, Chapter will come out anytime between Monday to Wednesday. Please be patient.

Source: Orojackson

Lazcası:
Üstteki spoiler Japonya'daki Golden Week tatili nedeniyle erken sızdı, Bölüm Pazartesi-Çarşamba arasında bir zamanda gelecek. Sabırlı olun, telaş yapmayın hikaye sonunda Luffy Kral.:p

Dev Hizmet, Spoiler Makinası Ayağınıza Geldi...:p

En üstteki spoiler'a ek Vinsmoke diyalogları geldi:

The Vinsmoke family have been completely restrained with candy and have guns aimed at them.

Judge: "Just what kind of indiscretion is this, Big Mom! I trusted you! Even in the world of evil, there should be a code of honor!"

Ichiji: "You're acting disgracefully right now, father. There is no saving us anymore. Our bodies are completely immobilized by this candy."

Yonji: (laughing) "They took all our weapons at the entrance. We don't even have our raid suits."

Niji: (laughing) "It appears we have been thoroughly screwed over. Were we too ambitious? Hahaha."

Judge: "What's so funny, you brats!"

Reiju: (thinking) "Unfortunately the one who stole all the emotions from my younger brothers was you, father...They're even emotionless towards their own death. Even though they're my brothers...I can't think of them as human."

Morgans gets very excited at Judge's crying figure.

Judge: "My whole life and all the things I have! They've all been to enact my revenge against the countries of the North Blue! I've devoted it all to restoring the Germa Empire, Big Mom! Say something, Big Mom!"

He attempts to get her attention while tears run down his face, but Big Mom has become caught up in another "accident" and has completely stiffened up.

Kaynak: @Zoro4Prez2016

Son düzenleme:
Üstteki spoilerin portekizcesi:

Vinsmoke Ailesi şeker ile esir alınmış ve onlara silah doğrultulmuş.

Judge: Bu da ne demek oluyor Koca Ana! Sana güvenmiştim. Kötülük dünyasında bile insanın onuru olmalıdır.

Ichiji: Kendini rezil ediyorsun, baba. Şu an bizi kimse kurtaramaz. Bu şeker yüzünden hareket edemiyoruz.

Yonji (gülerek): Tüm silahlarımızı girişte aldılar. Baskın kostümlerimiz bile yok.

Niji (gülerek): Görünüşe göre bu sefer gerçekten fena çuvalladık. Çok mu hırs yaptık acaba? Hahaha.

Judge: Siz neye gülüyorsunuz, veletler?

Reiju (düşünerek): Ne yazıkki onların tüm hislerini Kendi ellerinle yok ettin, baba... Öyle bir hale gelmişler ki, kendi ölümlerine bile gülüyorlar. Kardeşlerim olmalarına rağmen, onları insan olarak göremiyorum.

Morgans, Judge'ın ağlayan halini heyecanla izler.

Judge: Hayatım boyunca yaptığım her şey, Kuzey Mavi'deki düşmanlarımdan intikam almak içindi. Germa Impatorluğu'nu yeniden yükseltmek istedim. Bir şey söyle, Koca Ana!

Her ne kadar Judge gözünde yaşlarla Koca Ana'nın dikkatini çekmeye çalışsa da başaramaz. Çünkü Koca Ana tamamen başka bir olaya odaklanmış haldedir.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu Konuya Bakmış Kullanıcılar (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Korsanfan.com Her Hakkı Saklıdır. 2008-2023.
Tasarım Korsanfan V.6.0
Yukarı Çık